lokeland Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har holdt på med Reason en stund nå, men føler alikevel at jeg trenger noen guider for å komme skikkelig i gang. Jeg er ikke vandt til den måten å lage musikken på (brukte FL6 før), men vil gjerne lære det. Også fordi jeg har blitt påbudt det av en kamerat! Så altså; er det noen som vet om noen gode guider til Reason? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 ja du har noen gode guider på www.propellerheads.se Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har naturligvis kikka der, men det er ikke så mye informativt. =/ Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 har ikke direkte link men se om du klarer å følge dette: gå inn på siden ( www.propellerheads.se ) til høyre trykker du på Reason så "what is reason?" scroll ned til du finner video section skrevet med rød tekst i det som står der. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) ASKVideo har laget en DVD med over 4 timer med tutorials til Reason 3.0: http://www.dolphinmusic.co.uk/page/shop/fl...roduct_id/12982 Anbefales på det sterkeste. Skjønte ikke noenting av Reason selv når jeg bestemte meg for å teste det, og den videoen der gjorde alt veldig VELDIG lett forståelig! Plutselig ble FL Studio vanskelig å bruke sammenlignet med Reason etter jeg så den der. Er sikker på at selv de mest drevne Reason brukerne vil lære noe nytt av å se den også. Endret 13. februar 2007 av bidz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå