awesnes Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er det bare hos meg det vises tråder fra 2005 under "siste fra forum" når jeg er inne på "ordbok"? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ikkje berre deg nei, der er det tydelegvis noko gale. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 :!: Man kan jo også lese gamle nyheter under "Andres nyheter". Dette er jo like morsomt som den linken til en avsluttet og stengt konkurranse på forsiden til Akam. Gir jo ett nokså tvilsomt inntrykk av nettstedet når ting er slik. (Joda, jeg vet at det er bra her, men tenk på hvordan det oppleves av de som er her for første gang. ) Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 :!: Man kan jo også lese gamle nyheter under "Andres nyheter". Dette er jo like morsomt som den linken til en avsluttet og stengt konkurranse på forsiden til Akam. Gir jo ett nokså tvilsomt inntrykk av nettstedet når ting er slik. (Joda, jeg vet at det er bra her, men tenk på hvordan det oppleves av de som er her for første gang. ) 7910679[/snapback] Beklager dette. Jeg skal ta tak i det. Erik Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 :!: Man kan jo også lese gamle nyheter under "Andres nyheter". Dette er jo like morsomt som den linken til en avsluttet og stengt konkurranse på forsiden til Akam. Gir jo ett nokså tvilsomt inntrykk av nettstedet når ting er slik. (Joda, jeg vet at det er bra her, men tenk på hvordan det oppleves av de som er her for første gang. ) 7910679[/snapback] Beklager dette. Jeg skal ta tak i det. Erik 7926965[/snapback] Host, host, skal vel være ingen og ikke ingnen, host, host Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå