Lifeform Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hei, jeg trenger noe å organsiere og som er enkelt å slette mp3-filer med. Anbefalinger??? [ Denne Melding var redigert av: Lifeform på 2002-11-28 12:42 ] Lenke til kommentar
adams Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 MusicMatch er etter min mening den beste og enkleste. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 K Har prøvd den, og liker den ikke så særlig, men takk for tipset. Føler du ikke det blir for mye dilldall i MusicMatch? Synes det blir alt for mye som man ikke trenger som andre programmer gjør bedre... Lignende player til Winamp som har full delete i playlist? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Noen som forresten aner når det kommer DSP-plugin support i Winamp 3.0? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Du kan slette filer fra WinAmp Merk filen(e) og trykk Rem -> Misc -> Physically Remove Selected File(s) Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 ville også ha gått for music match. den er jo konge. bruker den selv selvfølgelig. har også prøvd winamp, men den hadde ikke det jeg trengte også når jeg prøvd music match, så holdt jeg meg til den. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Ok Jimmy, takker for tipset. Fint signatur forresten :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå