winsmack Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 jeg får ikke lastet ned sp-1 til xp. har modem, og det er ***** surt at den etter en time stopper opp, gir en feilmelding om at den ikke får svar fra serveren, og når jeg prøver igjen begynner den å laste ned hele fila i tillegg til det jeg hadde igjen.. håpløst. går det ann å få tak i oppgraderinger på cd? eventuelt hvordan? forresten, er det noen som vet om sp1 løser problemet med pendrive i xp home edt.? Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 12:40, skrev winsmack:jeg får ikke lastet ned sp-1 til xp. har modem, og det er ***** surt at den etter en time stopper opp, gir en feilmelding om at den ikke får svar fra serveren, og når jeg prøver igjen begynner den å laste ned hele fila i tillegg til det jeg hadde igjen.. håpløst. går det ann å få tak i oppgraderinger på cd? eventuelt hvordan? SP1 har da i alle fall fulgt med til Windowsxpmagazine. Bor du i Oslo kan du gjerne få denne av meg. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Følger med "hjemmepc" for desember Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå