fotballkamera Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hey. .Var inne på et program engang hvor man skreiv inn musikk gruppa man likte åså spilte den av musikk fra noen som ligna gruppa... F.eks visst jeg skreiv Franz Ferdinand så kom det opp the killers og noen andre band... Veit noen hva sia heter å hvor man finner den? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 www.pandora.com kos deg Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er det ikke noenlunde det samme som en kan gjøre på last.fm?? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er det ikke noenlunde det samme som en kan gjøre på last.fm?? 7752279[/snapback] Jo, og jeg synes forøverig at last.fm sin funksjon er mye bedre. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 hmm... den har jeg ikke testa... takk for tipset Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Pandora var ikke spesielt bra. Prøvde å finne noe som ligna Suidakra og ingenting ligna. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 For min del finner den masse, men etter å ha hørt en stund kommer nok de samme låtene om igjen er par ganger. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 takk var last.fm jeg tenkte på.... Utrolig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå