Gå til innhold

Bør Valla gå av som LO leder?


Bør Valla gå av?  

293 stemmer

  1. 1. Bør Valla gå av?

    • Ja
      232
    • Nei
      36
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En sykemelding fra en lege ser jeg på som null verdt,jeg kan stille på legekontoret mandag morgen å gå derfrra en 1/2 time senere med en sykemelding om jeg ønsker det, er jeg kynisk og ligger i en sak med min sjef/arbeidsgiver ville nok det være ting som var naturlig å gjøre,da det nettop skaffer en dokumentasjon .

 

Som nevnt, når dokumentasjonen ikke passer så er det lett å avfeie den med ville spekulasjoner. Kverulering kaller jeg det.

 

Om så Yssen ble syk eller ikke kan verken du eller jeg fastslå

 

Nei, men i motsetning til deg som fastlår at hun er kynisk og spiller råtten på bakgrunn av ville spekulasjoner baserer jeg meg på uttalelser av følgende;

  • Hennes lege som fastslo at hun var syk
  • Flere psykologer som etter å ha snakket med flere vitnet slår fast at det har vært langvarig og omfattende mobbing og trakkassering som gir store belastninger for offeret.
  • Jurister som slår fast at dokumentasjonen uten snev av tvil slår fast at hun er blitt syk av mobbing og trakassering og ikke finner andre faktorer som kunne gjort henne så syk som hun ble
  • Vitnebeskrivelser av Yssen som knekker sammen i gråt på møte allerede i 2005. Vitnebeskrivelser av at hun slet alvorlig med helsen.
  • Uttalelser fra andre meget sterke personer som fikk alvorlige problemer med søvn og helse grunnet behandling fra Valla.

Nå ser jeg intet poeng i å diskutere videre når du kverulerer deg unna dokumentasjonen som foreligger. Du synser om hva du mener Yssen er og begrunner dette i ytterligere meningsløs synsing. Du synser om at hun har lurt flere psykologer og sin egen lege. Du synser om at hun planla dette, noe hun i så fall må ha startet å planlegge siden før 2005 når hun knakk sammen på møte etter utskjelling fra Valla (med flere vitner).

 

Jeg finner din synsing om Yssen, som mer enn de fleste andre som noensinne har vært syk i dette landet, kan dokumentere at hun var syk og at hun var utsatt for trakassering over minst 1 og et halvt år, er en utspekulert trygdesvindler som bedriver råttent spill som så useriøst og kverulerende at det bare er bortkastet med tid å prøve å fortelle deg noe annet.

 

Du avfeier flere av de med innsyn og kompetanse på området (leger, psykologer, jurister) sine konklusjoner til fordel for din egen synsing om en kvinne du ikke kjenner. Du velger å overse alt av dokumenter og spekulerer i at hun bedriver trygdesvindel og tillegger henne motiver tatt av en annen verden.

 

Jeg eier ikke ord. Det blir så useriøs argumentasjon, nei ikke argumentasjon men kverulering, at det ikke er poeng i å fortsette i det hele tatt.

 

Jeg takker for meg og får heller fokusere på argumenter i fremtiden og overse kverulering. Det er ikke godt for blodtrykket :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...