Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bør Valla gå av som LO leder?

Bør Valla gå av?  

293 stemmer

1. 1. Bør Valla gå av?

• Ja
      232
    • Nei
      36
    • Vet ikke
      25

Anbefalte innlegg

Valla må nok gå. Ikke fordi hun er uegnet i den posisjonen hun har, men fordi media og norges folk har bestemt at hun er det.

Det samme prisnippet ser vi i fotballens verden. Trenere må gå når laget har en dårlig periode. Ikke nødvendigvis fordi treneren er udyktig, men fordi man automatisk legger skylda på treneren siden det er denne personen som har det øverste ansvaret for prestasjonene.

Valla er nok dyktig i jobben sin. Nå har hun derimot, som noen så fint sier det, tråkket i salaten. Hun dreit seg regelrett ut, og blir derfor det man kan kalle et nødvendig offer for at LO skal beholde sitt omdømme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Valla må nok gå. Ikke fordi hun er uegnet i den posisjonen hun har, men fordi media og norges folk har bestemt at hun er det.

Det samme prisnippet ser vi i fotballens verden. Trenere må gå når laget har en dårlig periode. Ikke nødvendigvis fordi treneren er udyktig, men fordi man automatisk legger skylda på treneren siden det er denne personen som har det øverste ansvaret for prestasjonene.

Valla er nok dyktig i jobben sin. Nå har hun derimot, som noen så fint sier det, tråkket i salaten. Hun dreit seg regelrett ut, og blir derfor det man kan kalle et nødvendig offer for at LO skal beholde sitt omdømme.

7846082[/snapback]

Klart hun er uskikket når hun missbruker makten sin på den måten hun har gjort.

Hadde LO vært et diktatur, så hadde hun vært mer skikket. Men LO skal være en demokratisk organisasjon, det er den ikke i praksis med Valla som leder. Valla er nok dyktig på mange områder, men ikke som leder i en demokratisk organisasjon.

Lenke til kommentar
Fy faen for et oppstyr. Valla kan gjerne bli. Hun er sjefen.

7753518[/snapback]

Mener du at en sjef ikke skal ta konsekvensene for feil han/hun gjør? Selv når de er så grove som i Vallas tilfelle?

7862443[/snapback]

Såklart. Men når høyresiden hele tiden flagger ut at pressen er venstreorienterte i hver sak de går ut med, så viser jo dette noe helt annet.

Gerd-Liv Valla skal såklart få kritikk, spesielt for hvordan hun behandlet denne saken. Men jeg syns nå at pressen gikk litt vel fort ut å kritiserte Valla konkret for ting som de hadde hørt fra folk som Yssen og Reiss-Andersen. Forsåvidt er det greit å dra konklusjoner, og å spekulere litt fram og tilbake men å gå så offentlig ut som pressen har makt til å gjøre krenker deg som person, og Valla ble ordentlig psykisk ustabil av dette presset, og ikke bare det, det må jo virkelig ha blitt tøft for henne når hun har opplevd trusler til og må helt hjem til seg i postkassen, der det sto direkte oppfordringer at hun burde begå selvmord, hvis ikke ville det bli gjort for henne. Her må man huske på at det er et menneske det er snakk om, og man må også ta opp at hun har gjort langt flere positive ting enn negative, og det er greit at man gjerne skulle likt å blåse vekk sånne ting under omstendighetene som tok sted i januar, men man må altså huske på også hvor mye Valla har gjort for arbeidere i Norge generellt. Sier jo vel sitt når fortsatt over 800 000 nordmenn velger å være medlem i LO. Men såklart, hun skal tåle kritikk for metodene hun har brukt. Det er jo også bemerkelsesverdig at hun har beklaget når dette blir oppfattet som mobbing. Og så får man selv ta en avgjørelse om man liker unnskyldningen eller ikke, men jeg skulle helst sett at flere dro vekk våpnene sine og lot henne være litt mer ifred nå, slik at hun orker senere å gjøre den jobben hun er blitt valgt til å gjøre.

Lenke til kommentar
Fy faen for et oppstyr. Valla kan gjerne bli. Hun er sjefen.

7753518[/snapback]

Mener du at en sjef ikke skal ta konsekvensene for feil han/hun gjør? Selv når de er så grove som i Vallas tilfelle?

7862443[/snapback]

Såklart. Men når høyresiden hele tiden flagger ut at pressen er venstreorienterte i hver sak de går ut med, så viser jo dette noe helt annet.

Nå overdriver du. Ingen har sagt at ALLE saker er "venstreorienterte". Men at 70% av journalistene stemmer rødt er jo et faktum. Og uansett så er en slik sak så stor at journalister selvsagt ikke kan la være å omtale den.

Men her ligger også poenget: Denne saken er reell. Valla fortjener kritikk. Saken fortjener å komme ut i lyset. Journalistene gjør det de skal. Men enkelte ting blir blåst opp, eller avisene lyver direkte om dem. For eksempel skriver Dagbladet at Hagen sa at spanjoler MÅ lære seg norsk, når det han faktisk sa var BØR, og konteksten var at det var en fordel å kunne norsk hvis man skulle jobbe på private norske sykehjem/eldrehjem i Spania.

I Valla-saken er det ikke noe å vri på. Valla har selv lagt opp løpet. Men i andre saker dikter "journalistene" opp ting selv og lager "nyheter" av dem.

Gerd-Liv Valla skal såklart få kritikk, spesielt for hvordan hun behandlet denne saken. Men jeg syns nå at pressen gikk litt vel fort ut å kritiserte Valla konkret for ting som de hadde hørt fra folk som Yssen og Reiss-Andersen.

Det er egentlig en annen diskusjon, men Vallas oppførsel og andre kilder bekrefter jo at kritikken var berettiget.

Forsåvidt er det greit å dra konklusjoner, og å spekulere litt fram og tilbake men å gå så offentlig ut som pressen har makt til å gjøre krenker deg som person, og Valla ble ordentlig psykisk ustabil av dette presset, og ikke bare det, det må jo virkelig ha blitt tøft for henne når hun har opplevd trusler til og må helt hjem til seg i postkassen, der det sto direkte oppfordringer at hun burde begå selvmord, hvis ikke ville det bli gjort for henne.

Hun legger opp til dette selv ved å oppføre seg som hun gjør. Hvis hun hadde lagt seg flat fra første stund, og hvis hun hadde trukket seg fra alle typer lederstillinger og verv, så kunne man latt henne være i fred. Men Valla klynger seg til makten. Da må hun tåle det hun får.

(Da mener jeg selvsagt berettiget kritikk, og ikke drapstrusler o.l.)

Her må man huske på at det er et menneske det er snakk om, og man må også ta opp at hun har gjort langt flere positive ting enn negative, og det er greit at man gjerne skulle likt å blåse vekk sånne ting under omstendighetene som tok sted i januar, men man må altså huske på også hvor mye Valla har gjort for arbeidere i Norge generellt.

Hitler gjorde også mye bra. Rettferdiggjør det alt det onde han gjorde? Selvsagt ikke.

Det er jo også bemerkelsesverdig at hun har beklaget når dette blir oppfattet som mobbing.

Hehe, den "unnskyldningen" tror ikke engang hardbarkede venstrefolk på :D

Og så får man selv ta en avgjørelse om man liker unnskyldningen eller ikke, men jeg skulle helst sett at flere dro vekk våpnene sine og lot henne være litt mer ifred nå, slik at hun orker senere å gjøre den jobben hun er blitt valgt til å gjøre.

7862584[/snapback]

Valla må aldri få være i fred. Aldri. Hun er en av Norges mektigste personer, og hun klynger seg til makten når det er selvsagt at hun burde trukket seg for lengst. Da må hun faen meg tåle dette mediakjøret også, for dette er en av få saker der media gjør jobben sin.

Valla har vist seg uskikket til jobben, og hun har vist seg som en maktsyk og farlig person som ikke bør få fred før hun trekker seg tilbake. Helt tilbake.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at hun har utrettet mye....

Men når det er på grunn av metoder hun selv kjemper imot at andre arbeidsgivere skal utøve blir det dobbeltmoral.

Hva om man bruker en torpedo til å true en torpedo med å slutte med virksomheten sin, hvilke signaler ville det gitt. Akkurat slik er det valla har fremstått i det siste!

Lenke til kommentar

Hva vet vi at hun har gjordt?

Yssen sa hun følte seg mobbet, men er hun blitt bobbet?

Ja det vet vi ingenting om enda,dermed står vi tilbake med at Valla svarte henne offentlig noe hun ikke burde gjordt.

Er det noen vi med sikkerhet kan si er blitt mobbet pr i dag så er det Valla,den mobbingen mangler faktisk sidestykke i norsk historie.

Det som her er skremmende er at det er tabloidpressen med VG som hoveddommer som ser ut til å være den utøvende makt (dommer og bøddel) her i landet, enda mere skremmende er det å se folk som ukritisk henger seg på og dømmer Valla fordi de ikke liker henne .

Den 15 januar menst saken raste som værst tok jeg kontakt med en mangeårig venn som jobber i en av de største avisene her i landet og spurte om hva som foregikk, han sa følgende:

Dette er et stort politisk spill der Yssen mest sannsynelig kun er en liten brikke, for det er et faktum at hele Høyresiden inklusiv høyresiden i ap synest Valla har fått alfor stor makt og den vil de ha bort.

Husk det er jo "uhørt" at en som kommer fra distriktet og ikke fra den indre kjærne og attpåtil er kvinne skal være landets mektigste person.

Så spør jeg, Men hva med Yssen? Det er jo en kjent sak at hun visste meget godt at en ikke går til pressen og samtidig er det jo stemmer som har uttalt seg om henne med at "yssen er en mester i å delegere,men elendig i å prestere".

Da svarer han: Yssen er i dag "totalfredet" og den medarbeider som i dag går i redaksjonen å tør stille spørsmål med dette er raskt fri for jobb, for det er ikke sannheten som er viktigst her,men det å kunne felle en mektig person.

Så ser jeg Sponheim og Foss står på tv og uttaler seg hvor ille det er at Jens ikke vil ta parti å uttale seg, ja de mener det er en skandale for landet.

Da blir spørsmålet, Hvor var så Sponheim og Foss under Tønnesaksn?

Stor de frem og uttalte seg da?

Nei selvsagt ikke selv om der gikk menneskeliv og at en avd leder med suverene skussmål ble mobbet ut fordi hun ikke godkjente en fiktiv regning på 1,5 millioner, samtidig ble hennes datter sparket fra samme firma.

Er det ikke på tide at vi begynner å stikke fingeren i jorden å tenke oss om,vi behandler tross alt mennesker, er det ikke på tide at vi avventer med å dømme folk til alle fakta er belyst, så kan en vurdere om personen bør forlate sin stilling eller ei.

Vi rister på hode og fordømmer andre kulturer fordi de reagerer på forskjellige ting, vi kaller den tullinger og fanatikere og kan ikke skjønne at de reagerer slik.

Men når vi i saker som denne oppfører oss på samme vis selv så er det plutselig ok :ermm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Hva vet vi at hun har gjordt?

7934440[/snapback]

• Mobbet, ifølge flere vitner (ikke bare Yssen).
  • Løyet til en ansatt når hun var minister, noe hun igjen prøvde å bløffe vekk på pressekonferanse. Det ble også påstått at hun truet, noe som også vitner har bekreftet.
  • Offentligjort informasjon fra medarbeidersamtale på tv i beste sendetid.
  • Ifølge flere eksperter har hun trolig brutt arbeidsmiljøloven i sin behandling av Yssen saken i etterkant av at påstandene kom ut.
  • Påstår at miljøet i LO er bra, selv om det er flere år siden dette ble undersøkt. Stikk i strid med hva arbeidsmiljøloven krever.

Kort og godt har hun klart å vise hvordan en leder ikke skal opptre. Linker og bekreftelser på alle påstandene finner du i denne og den andre tråden. Det er nok mer som jeg har glemt i farten. Men noen vil vel gjerne avfeie alle de feilene Valla har gjort, spesielt etter at påstandene kom, med at det er en konspirasjon fra høyresiden. Man må vel ta med medlemmene av LO i den konspirasjonen også.

Hva så? Sier nå bare jeg. Valla har uansett gjort feilene, konspirasjon eller ikke konspirasjon. Stort sett alle andre ville fått sparken ved lignende tilfeller.

Vallas fremferd er pinlig og den gjør skam på alt arbeidet vi fagorganiserte hver dag streber med å få gjennom.

Forresten så er de påstandene du mener den mediekameraten din fremmer uriktig. Det har vært flere artikler som påstår at dette er en konspirasjon og Yssen er langt fra fredet. Avisene har også trykket flere artikler, også sitat fra Valla, som hevder at Yssen var en dårlig arbeider. Fredet sier du? Nei så absolutt ikke. Artiklene taler for seg selv. Så den fredningen har i hvert fall ikke vært en suksess, for å si det mildt.

Men så er det ikke Yssen sine arbeidsferdigheter som er tema her. Ikke tema overhodet. Det er Valla sin fremferd som er tema. Yssen kan være så dårlig arbeidstager som bare det hun. Forsvarer det Valla? Nei overhodet ikke. Hverken juridisk eller moralsk. :)

Lenke til kommentar
Mobbet, ifølge flere vitner (ikke bare Yssen).

Flere? er det ikke to som påstår dette inklusive Yssen,men det ser jo "bedre" ut å bruke flere .

Løyet til en ansatt når hun var minister, noe hun igjen prøvde å bløffe vekk på pressekonferanse. Det ble også påstått at hun truet, noe som også vitner har bekreftet.

Dette er vel også bare påstander som ikke er dokumentert enda, og skulle vi begynne med samme presset mot enhver arbeidsgiver som gjør dette så hadde vi vel vært fri for arbeidsgivere.

Regner med at om du mener en må gå så skal alle gå.

Ikke at jeg forsvarer sant men vi må huske på at vi her er i en mediestorm og det er mange som da ønsker å stikke seg frem.

Offentligjort informasjon fra medarbeidersamtale på tv i beste sendetid.

Deteer er klart en feil fra Vallas side,men nok en gang dette er i en presset situasjon og de opplysningene var da ikke så skadelige, når en så tenker på alt det gode samme person har gjordt.

Husk Valla har styrket LO enormt,noe bla medlemstallene viser, i tillegg har hun skaffet LO makt/styrke til å stå imot arbeidsgivernes økende press på å gi arbeidsfolk dårligere vilkår.

Ifølge flere eksperter har hun trolig brutt arbeidsmiljøloven i sin behandling av Yssen saken i etterkant av at påstandene kom ut.

Trolig? Vel det er nettop det jeg sier,nemmelig at vi bør vente med å dømme til vi vet og ikke når vi tror.

Det eksperter er enige om og som vi vet er at mobbekampanjen mot Valle er den største i norgeshistorien, så jeg regner med her er mange stolte mennesker rundt om :whistle:

Påstår at miljøet i LO er bra, selv om det er flere år siden dette ble undersøkt. Stikk i strid med hva arbeidsmiljøloven krever.

Om ingen klager så er det vel ikke rart om en tror at miljøet er bra,vil vel tor at det neppe er så ille siden få/ingen klager, men pålagte undersøkelser skal følges uansett om det er LO eller andre.

Kort og godt har hun klart å vise hvordan en leder ikke skal opptre.

Ved å isolere en negativ sak ja,men om du tar med det jeg nevner ovenfor ser du at hun faktisk er en av de dyktigste lederne i moderne tid,og det er her skoen trykker,høyresiden klarte ikke sitte stille å se at noen hadde mere makt enn dem.

Hva så? Sier nå bare jeg. Valla har uansett gjort feilene, konspirasjon eller ikke konspirasjon. Stort sett alle andre ville fått sparken ved lignende tilfeller.

Så du mener det er greit å bruke ufine metoder for å felle noen en ikke liker eller som har mere makt enn en selv??

I såfall er det skremmende.

Men så er det ikke Yssen sine arbeidsferdigheter som er tema her. Ikke tema overhodet

Jovisst er det tema,fordi Valla var en av få som ønsket Yssen, yssen trodde at ved å komme i LO sammen med sin venninne så lå veien åpen, men at hun ikke klarte jobben sin skal dysses ned?? Er det ikke nettop det som er årsaken til konflikten??

Om jeg har en deadline på et prosjekt og så tar ut feridager og gir F i å levere det jeg skal til fastsatt tid, synest du da det er rart om sjefen reagerer?

Jeg synest ikke det.

Men hele mitt poeng er den forhåndsdømmingen som skjer både her og i andre media,der vi fordømmer og mobber uten hennsyn,ja vi har tidligere sett at langt mindre mobbesaker har ført til tap av liv, samtidig sitter mange av de samme og rister på hode til folk med andre kulturer fordi de reagerer på ting, snakk om dobbeltmoral :no:

Lenke til kommentar
Løyet til en ansatt når hun var minister, noe hun igjen prøvde å bløffe vekk på pressekonferanse. Det ble også påstått at hun truet, noe som også vitner har bekreftet.

Dette er vel også bare påstander som ikke er dokumentert enda, og skulle vi begynne med samme presset mot enhver arbeidsgiver som gjør dette så hadde vi vel vært fri for arbeidsgivere.

Valla er ingen vanlig arbeidsgiver, og det vet du godt.

Offentligjort informasjon fra medarbeidersamtale på tv i beste sendetid.

Deteer er klart en feil fra Vallas side,men nok en gang dette er i en presset situasjon og de opplysningene var da ikke så skadelige, når en så tenker på alt det gode samme person har gjordt.

Men igjen så er ikke Valla noen vanlig arbeidsgiver, og jeg skjønner ikke at du er så opptatt av å forsvare mobberen Valla. Vanligvis er du knallhard mot arbeidsgivere.

Det eksperter er enige om og som vi vet er at mobbekampanjen mot Valle er den største i norgeshistorien, så jeg regner med her er mange stolte mennesker rundt om  :whistle:

Man skal være ganske forutinntatt for å mene at det er Valla som utsettes for en mobbekampanje. Valla er en av Norges mektigste personer, og hvis hun har vært utsatt for veldig mye press så er det hennes egen feil. Oppførselen hennes har ikke lignet grisen, og hun har lagt opp til mediekjøret selv.

Påstår at miljøet i LO er bra, selv om det er flere år siden dette ble undersøkt. Stikk i strid med hva arbeidsmiljøloven krever.

Om ingen klager så er det vel ikke rart om en tror at miljøet er bra,vil vel tor at det neppe er så ille siden få/ingen klager, men pålagte undersøkelser skal følges uansett om det er LO eller andre.

Om ingen klager så kan det ha sammenheng med at Valla er en brutal leder som truer folk til taushet. Og det er jo nettopp det som har kommet frem i media: At ingen tør å si noe.

Kort og godt har hun klart å vise hvordan en leder ikke skal opptre.

Ved å isolere en negativ sak ja,men om du tar med det jeg nevner ovenfor ser du at hun faktisk er en av de dyktigste lederne i moderne tid,og det er her skoen trykker,høyresiden klarte ikke sitte stille å se at noen hadde mere makt enn dem.

Hva har høyresiden med saken å gjøre? For det første har Valla fått massiv kritikk fra egne rekker. For det andre er det ganske tåpelig gjort å avfeie berettiget kritikk med personfokuserte argumenter som går ut på at du prøver å tillegge de som kommer med kritikken egenskaper og meninger som kun finnes i ditt eget hode.

Så du mener det er greit å bruke ufine metoder for å felle noen en ikke liker eller som har mere makt enn en selv??

I såfall er det skremmende.

Ufine metoder?

Men så er det ikke Yssen sine arbeidsferdigheter som er tema her. Ikke tema overhodet

Jovisst er det tema,

Nei, for uansett hvilke ferdigheter en ansatt har så rettferdiggjør ikke det mobbing.

fordi Valla var en av få som ønsket Yssen, yssen trodde at ved å komme i LO sammen med sin venninne så lå veien åpen, men at hun ikke klarte jobben sin skal dysses ned??

Hvis hun ikke klarte jobben sin, hvorfor fikk hun fortsette? Hvorfor valgte Valla å mobbe henne istedenfor å ha ryggrad nok til å ta det opp med henne?

Om jeg har en deadline på et prosjekt og så tar ut feridager og gir F i å levere det jeg skal til fastsatt tid, synest du da det er rart om sjefen reagerer?

Jeg synest ikke det.

Nå er ikke problemet at valla har reagert, men måten hun har reagert på.

Men hele mitt poeng er den forhåndsdømmingen som skjer både her og i andre media,der vi fordømmer og mobber uten hennsyn,

For det første så er Vallas oppførsel i all offentlighet da saken kom frem grunn nok til at hun må trekke seg. For det andre er det tåpelig å gjøre mobberen til mobbeoffer.

ja vi har tidligere sett at langt mindre mobbesaker har ført til tap av liv,

Men her er det Valla som legger løpet selv. Hvis hun ikke takler den berettigede kritikken mot henne så kan hun trekke seg. Da vil mediestormen legge seg. Men så lenge hun oppfører seg såpass kritikkverdig som hun har gjort samtidig som hun klamrer seg til makten med nebb og klør, så er det fritt fram for media å kjøre saken for det den er verdt.

samtidig sitter mange av de samme og rister på hode til folk med andre kulturer fordi de reagerer på ting, snakk om dobbeltmoral  :no:

7936141[/snapback]

Nå er det Valla som er under et kritisk søkelys her, og å angripe andre i diskusjonen endrer ikke på dette. La oss diskutere Valla-saken og la våre egne fantasier om andre ligge.

Lenke til kommentar

Så fryktelig aggressiv du er ovenfor Valla, Pricks. Jeg skal ikke uttale meg på generell basis for jeg aner ikke hva som har foregått mellom Yssen og Valla, blant annet derfor mener jeg at Valla skal fortsette som LO-leder. Men jeg vil gjerne spørre deg om hvor mye du vet, som du selv kan bygge opp de veldig harde påstandene dine på? Er det sånn at du personlig kjenner Valla? For det høres nesten ut som om du er knyttet tett opp til henne, siden du vet så mye. Det eneste man konkret vet i denne situasjonen er jo hvordan Valla opptrådte ovenfor Yssen etterpå, og der kan jeg godt si at jeg mener Valla var for aggressiv fra første stund av, men er jo ikke slik at Valla skal få alt dette over seg, og det som jeg virkelig syns er sørgerlig i denne saken er at det er så enormt mange antagelser, at saken blir nesten til å le av.

Lenke til kommentar

Dette handler ikke bare om hva som har skjedd mellom Yssen og Valla, men hvordan Valla har oppført seg under hele denne prosessen i offentlighet.

Når man så ser på den massive kritikken fra egne rekker, samt støtte fra andre som har jobbet med Valla til påstander om at hun er en forferdelig og autoritær sjef, så sier det seg selv at noe er galt.

Lenke til kommentar
Dette handler ikke bare om hva som har skjedd mellom Yssen og Valla, men hvordan Valla har oppført seg under hele denne prosessen i offentlighet.

Når man så ser på den massive kritikken fra egne rekker, samt støtte fra andre som har jobbet med Valla til påstander om at hun er en forferdelig og autoritær sjef, så sier det seg selv at noe er galt.

7975179[/snapback]

Hele poenget er at vi og media forhåndsdømmer en person før saken er sikkelig belyst og det er helt feil,at du presterer å snakke om vanlige og ikke vanlige arbeidsgivere er jo fantastisk,da det er samme reglene som gjelder for samtlige.

Når det så gjelder mobbing så er det eksperter som har uttalt seg om denne saken og de sier at den mobbekampanjen som har vært mot Valla mangler sidestykke,så du bør ikke ta meg for :D

Jeg ser at Valla har gjordt feil under behandlingen av saken,akkurat som jeg ser at Yssen gjorde feil ved å gå til pressen,hva som ligger bak vet vi ikke enda og det er mitt poeng.

Ble Yssen mobbet?

Var det en ren hevnaksjon fra Yssen??

Som sagt vi vet ikke men vi har valgt å knuse den ene og gi den andre heltestatus på et grunnlag vi ikke vet noe sikkert om.

Vi og media har som sagt kastet oss på den bølgen tidligere noe som fikk tragisk utfall og nettop derfor mener jeg det er på tide å stoppe opp og tenke,for her er det ikke mange som har tenkt,men bare dømt :hmm:

Lenke til kommentar

Helt enig med Snekker`n i det som blir skrevet, media og også mange nordmenn har vært for tidlig ute. Vi vet ingenting om hva som har foregått, og da syns jeg det er ganske fantastisk av deg Pricks å angripe Valla så mye som du gjør, jeg kan virkelig ikke forstå hvordan vi kan dømme en person når vi ikke engang kjenner til saken. Jeg er helt enig i at Valla burde vist ydmykhet fra første stund av, og sagt unnskyld hvis hun noensinne framsto som sårende. Men det gir ikke deg, eller noen andre et grunnlag for å hagle ned på henne, hun er et menneske på lik linje som deg og meg, og hun fortjener den respekten.

Og hvordan sier det seg selv at det plutselig er rett når folk retter kritikk mot henne, Pricks? Det sier jo seg også selv at når folk også igjen da velger å støtte henne, at det finnes to sider her, og ikke bare den du leser i media til stadighet.

Lenke til kommentar

Det er litt artig at mennesker bytter prinsipper som vi andre bytter skjorte. Er det en fra venstresiden som har gjort noe galt.. så er vedkommende uskyldig lenge etter at det motsatte har blitt bevist. Er det noen fra høyresiden som gjør noe galt, så er ikke bevis så farlig, da ER vedkommende skyldig.. ;) Kreativ versjon av rettssikkerhet og rettferdighet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...