Gå til innhold

Div. hardware jeg ikke bruker.

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Jeg har noen få greier liggende her som jeg aldri kommer til å bruke. Ikke gidder jeg legge dem ut for salg heller da det umulig kan være så altfor stor verdi i dem.

Har derfor lyst til å gi dem bort mot porto til noen av mine HW-brødre her på forumet. Er jo kanskje noen her inne som har bruk for noen av dem?.

Delene det handler om er:

-Dlink DI-804 Router (Ikke trådløs).

-Emagic HD-kabinett for 3,5" disk/cd-rom.

-Farcry PC-spill

Hvis noen er interessert, hvordan mener dere jeg skal bestemme hvem som får hva?.

Grunnen til at jeg gir det bort er at jeg heller ser at det blir brukt enn at det støver ned. :cry:

NB: Slett denne posten om jeg tråkker over streken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med tanke på hvordan du skal bestemme hvem som skal få hva mener jeg den beste måten er førstemann til mølla. Eller hvis det er noen spessielle du ikke liker kan du jo selvsagt si nei til de. Kanskje førstemann som sender en pm eller noe. Bare forslag.

7751906[/snapback]

Jepp, førstemann til mølla hørtes jo forsåvidt fair ut. Da har Patrick fått seg Router og Farcry. Hvem vil ha HD-kabinettet?.

Tja, ser ut som PatrickM stikker av med alt. Snakkes via pm Patrick... ;)

Endret av CIder
Lenke til kommentar
Jeg må vel snart rydde litt under der, og oppå. Legger snart ut en liste jeg og, en stor en sådan.

7765975[/snapback]

Jupp, PatrickM var raskest på pletten og stakk avgårde med all moroa. Supert om du også legger ut liste over ting du ikke bruker. Er alltids noen her inne som trenger et eller annet. Er bedre å gi det bort enn å kaste... :thumbup:

Kommer nok mere fra min kant etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Kjempefint at folk gir bort utstyr de ikke har bruk for. Veldig sporty!

Syntes riktignok at man kunne ha sagt maks ett produkt til de som spør, og man da velger seg det man har mest lyst på. Det burde foregå etter rekkefølgen innleggene kommer i. Da har man oversikt, og man slipper å få 100 PM.

På en annen side så er det jo mer praktisk å sende en stor pakke istendenfor å sende tre små. :)

Lenke til kommentar
Kjempefint at folk gir bort utstyr de ikke har bruk for. Veldig sporty!

Syntes riktignok at man kunne ha sagt maks ett produkt til de som spør, og man da velger seg det man har mest lyst på. Det burde foregå etter rekkefølgen innleggene kommer i. Da har man oversikt, og man slipper å få 100 PM.

På en annen side så er det jo mer praktisk å sende en stor pakke istendenfor å sende tre små. :)

7779346[/snapback]

Ja, var også selv i litt tvil om jeg skulle gi alt til samme person. Men det var jo enklest å sende alt til samme sted.. Men føltes litt urettferdig...På den andre siden er det jo ikke mye ekstra arbeid å skrive ut en eller to adresse-etiketter til når man først er på posten. Uansett så kommer det nok en runde til fra meg, så får vi se hvordan det blir da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...