bigblock Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Sitter med et problem her jeg ikke skjønner noe av. Har en brukerkonto jeg skulle ha sletta, men når jeg logger med på Administrator for å slette den, så finner jeg ikke alternativet for å slette kontoen! Får opp alternativer som, endre navn, endre/fjerna passord osv. men ikke den til å slette kontoen. Er det isåfall andre måter en kan slette den på? Lenke til kommentar
Fredriao Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Er det den eneste brukerkontoen? I såfall må du kanskje opprette en ny før du får slettet den gamle. Lenke til kommentar
bigblock Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Nei er det som er så rart. Har to kontoer der begge har admin. rettingheter. Den ene er administrator kontoen, og den andre er den jeg opprettet selv som jeg prøver å fjerne.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nei er det som er så rart. Har to kontoer der begge har admin. rettingheter. Den ene er administrator kontoen, og den andre er den jeg opprettet selv som jeg prøver å fjerne.. Ja, nettopp. Du må opprette en annen bruker før du kan slette den første du opprettet. Du kan ikke bare ha administrator-brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå