Gå til innhold

Kritkk på fotoside

Anbefalte innlegg

Nytteverdien blir lik null nå, men etter hvert har vi planer om at magneottesen.com skal bli en større side, med to eller tre avdelinger, ihvertfall en fotoavdeling og en fluefiskeavdeling(pappa elsker fluefiske). Da kan det være kjekt med en fixed header som raskt gir muligheten til å navigere mellom de forskjellige avdelingene. Får tenke og diskutere litt videre, kom gjerne med innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lite problem med det javascripte du bruker i fotoalbumet på siden din. Det fungerer helt fint, men når jeg skal vise siden på min bærbare pc, blir den grå bakgrunnen helt feil plassert, men når jeg viser den på hvilken som helst annen pc blir alt perfekt.

Noen som vet hva som er feilen?

Er ikke noe kjempe problem, men jeg synes det er rart at det ikke vises helt perfekt på min pc. :hmm:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har bare implementert galleriet på den fotosiden og endret bittelitt når det gjelder språk og navigasjonsbilder osv. Dette skal ikke ha påvirket noe sånt som dette, så det må eventuelt være en feil med din pc/feil i galleriet. Det har ihvertfall virket på alle pc'er som jeg har prøvd det :)

Lenke til kommentar
Hmm, jeg har bare implementert galleriet på den fotosiden og endret bittelitt når det gjelder språk og navigasjonsbilder osv. Dette skal ikke ha påvirket noe sånt som dette, så det må eventuelt være en feil med din pc/feil i galleriet. Det har ihvertfall virket på alle pc'er som jeg har prøvd det :)

7877655[/snapback]

Ja veldig rart dette. For når jeg ser på siden din på den bærbare maskinen fungerer det helt fint. Og når jeg ser på min side på andre pcer fungerer det helt fint. Dere kan da kanskje prøve å se på siden min og se om det fungerer til dere?

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Den bakgrunnen skal vel strekke seg over hele skjermen uansett oppløsning etter det jeg har forstått :hmm:

Men siden det ikke er jeg som har kodet det, blir det umulig for meg å si.

7889541[/snapback]

Hvilken skrifttype og størrelse brukte du når du endret knappene i navigasjonen?

(navigasjonen i lightboxen ;))

EDIT: Du kunne ikke ha sendt meg javascript filene dine? Så kan jeg se om det fungerer bedre med dine filer...

Endret av _Zero
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har ikke tilgang til koden nå, men hvis du gidder å lese litt i koden er det veldig logisk :)

7987053[/snapback]

Har lest gjennom den ja...

Men finner liksom ikke noe jeg synes er logisk :p

Men det kan være det er jeg som ikke har lett godt nok. Bruker som regel bare å scrolle fort gjennom kodene. Synes ikke det er så veldig interesant lesestoff at det gjør noe :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...