Gå til innhold

X-Fi XtremeMusic eller X-Fi Xtreme gamer lydkort?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kikker på disse 2 forskjellige som jeg har hørt mye bra om og vet liksom ikke sjøl om jeg skal ha xtrememusic eller gamer? hvorfor jeg trenger er fordi jeg sitter på hovedkortet sitt lydkort og synes er dårlig lyd og vil ha noe bedre idet jeg sitter å gamer, vil liksom ha noen bedre lydeffekt og bedre musikklyd en det som kommer fra hovedkortet mitt liksom

jeg gamer, 2142,AA,wow og bf2 men også driver jeg mye med musikk - så jeg kommer seinere til å kjøpe meg Logitech Z-5500 5.1

PS erfaringer med Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS, men ble missfornøyd på hvor mye minne han sugde!

Endret av hølands_gutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X-Fi drar en del RAM de også hvis du vil ha med programmene.

Du kan velge å installere bare drivere og helt nødvendige ting, men da tror jeg du går glipp av consolen.

Har ExtremeMusic og merker enorm forbedring fra Realtek.

Mener på at begge kortene har samme lydprosessor, så lyden skal være lik. ExtremeGamer er et fysisk mindre kort og kan bla.a. ikke kobles til creatives front-bay. Men til gjengjeld har Gamer kortet optisk utgang tror jeg, og det kan være en fordel for mange.

Tror det er hips om haps hvilket du kjøper, mitt råd er å kjøpe det billigste, for som jeg ser det er kortene så godt som like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...