Gå til innhold

Hva synes du om Zelda : Ocarina Of Time?


Stian-W-H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skremme folk:

 

1. Ta et kjent spill

2. Si at det skal filmatiseres

3. Si at regissøren er Uwe Boll

 

Len deg tilbake og se hysteriet spre seg. Etter 10 sider sier du at det bare var en spøk, for så å ha det morro med 10 nye sider hvor du får "kjeft".

 

Godt å høre

 

Liker det spillet veldig godt selv og.. Er kanskje litt lett, men det er genialt..

 

Skjønner at folk liker det faktisk, fikk Zelda følelse med en gang, for det fudamentale i spillet er som kjent fra andre Zelda spill.

 

Nå er helga mi reddet, bare Promo disken nå kommer i posten før helga så har jeg en drøss med Zelda spill å kose meg gjennom.

Lenke til kommentar
Hvis vi ser bort fra dårlige regissører.

Vill dere da at Zelda skal filmatiseres?

7792063[/snapback]

Nei.

 

Zelda passer ikke for film. Link skal ikke snakke. Link skal ikke være en filmkarakter. Link skal kun være "linken" mellom spiller og spillet. Det er derfor han har fått navnet sitt: "Link".

 

Dessuten er det flere ting som gjør at de fleste dataspill, særlig de med så stor vekt på gameplay som Zelda, ikke passer for film. Derfor hadde de måttet rote rundt og forandre masse, og essensen av Zelda hadde gått bort uansett.

Lenke til kommentar
Hvis vi ser bort fra dårlige regissører.

Vill dere da at Zelda skal filmatiseres?

7792063[/snapback]

 

Nope, nei, nich, no. Sier vel sitt

 

Zelda er jo av det jeg har nærmest hjerte, så da vil jeg også ha en KJEMPE god filmutgivelse i tillegg til de fantastiske spillutgivelsene.

7792072[/snapback]

 

Spill -> går aldri, blir somregel bare dritt, flopp og idioti. Jeg vil ikke at Zelda skal på noen mulig måte filmatiseres. Det er en historie bygget, opparbeidet og jobbet rundt konsoller og slik skal det være. Jeg vil ikke se at serien blir revet ned i løpet av 1 film takket være moneygale regissører som har lært om regisering av filmer fra en bong de fant på en burgersjappe.

Lenke til kommentar

Og hvis et spill skal bli filmatisert, men samtidig bli en bra film, må den være så ulik som spillet som mulig.

Jo mindre filmen ligner på spillet, jo bedre er filmen.

Resident evil var bra(selv om den kanskje lignet på spillet, vet ikke jeg, har ikke spillet enern), men zelda bare basser ikke synes nå jeg.

Og jeg tror ikke det er andre spill som blitt en bra film heller, ihvertfall ikke ennå :idea: Kanskje filmatiseringen av halo en gang vil starte?

 

Men uansett, jeg ville ikke har anbefalt nintendo dette, selv om de hadde gitt meg en sjokolade :!:

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Hvor fikk dere tak i dette da?

7791887[/snapback]

 

Jeg skrev den "nyhetssaken" tidligere i dag da jeg satt på datasal og egentlig skulle gjøre øvinger. :tease:

7792806[/snapback]

Dæven! Jeg har lest andre komme opp med samme nyhet for lenge siden(Uwe Boll skal lage Zelda!!). Husker ikke om det var noen Kristina Loken med. :lol:

Lenke til kommentar
Ikke ennå, men om du får tak i Promo disken blir det fiksa (om du mener alle konsoll spillene og ikke hånholdt).

 

Sitter selv med Promo disken, vunnet på Ebay, samt de resterende Zelda spillene fordelt på flere platformer.

7799478[/snapback]

Promodiscen har ikke alle Zelda-spillene? BAre fire.. Finnes jo flere Zelda-spill som har kommet ut på konsoll som ikke er med der..

Lenke til kommentar

Dårlig formulert av meg.

 

Promo disken inneholder 4 spill ja, Zelda, Zelda 2, Ocarina of Time og Majoras Mask. Så får du kjøpt Wind Waker og Alttp kommer om ikke så alt for lenge (Q1 2007) og da en selvfølge, Twilight Princess.

 

Det skulle vel dekke konsoll utgavene av Zelda serien.

Lenke til kommentar

En film basert på OoT-mangaen kunne MULIGENS gått. Men bare muligens. Veldig risikabelt å filmatisere et spill der hovedpersonen er stum. :ermm:

 

Og OoT er garantert en slager i Zeldaserien, helt på lik linje med Majoras Mask som etter min mening er seriens beste Zeldaspill så langt (må vel være den eneste her som mener det). OoT har en stemning helt for seg selv, nydelig musikk og et feilfritt gameplay. Samt at det var mitt første Zelda (fikk det jula 98). Har mange minner med OoT, ja! Spesielt mitt første møte med en ReDead som åtteåring, huff... :no:

 

Men nå må vi heller ikke glemme GameBoy med Link's Awakening og Oracle of Ages/Seasons. Utrolig gode spill, virkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...