Gå til innhold

Hva synes du om Zelda : Ocarina Of Time?

Stian-W-H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
A Nintendo press representative announced today that the legendary Zelda series will be hitting the silver screen. The japanese game powerhouse has teamed up with game-movie veteran Uwe Boll to bring the loved franchise to life.

"I'm very happy," lead designer Shigeru Miyamoto told IGN today, "Zelda has always been a very cinematic series, and I think it will make a great movie. Boll-san has good experience bringing vivid game universes to life, and I trust he will make an excellent movie that does the name justice."

Upon questioning, Uwe Boll refused to disclose much information, but did say that the financing had been worked out and that shooting would start soon after his upcoming blockbuster Bloodrayne 2.

No actors have been confirmed yet, but the director stated that he's considering Kristianna Loken for the part of princess Zelda.

:!:

Lenke til kommentar
A Nintendo press representative announced today that the legendary Zelda series will be hitting the silver screen. The japanese game powerhouse has teamed up with game-movie veteran Uwe Boll to bring the loved franchise to life.

"I'm very happy," lead designer Shigeru Miyamoto told IGN today, "Zelda has always been a very cinematic series, and I think it will make a great movie. Boll-san has good experience bringing vivid game universes to life, and I trust he will make an excellent movie that does the name justice."

Upon questioning, Uwe Boll refused to disclose much information, but did say that the financing had been worked out and that shooting would start soon after his upcoming blockbuster Bloodrayne 2.

No actors have been confirmed yet, but the director stated that he's considering Kristianna Loken for the part of princess Zelda.

:!:

7790139[/snapback]

:cry: IKKE SKREM OSS PÅ DEN MÅTEN!! :cry:

:lol:

Lenke til kommentar
Så en zelda film som kanskje hadde blitt like stor som ringenes herre, 

er en dårlig ide?

7789799[/snapback]

Hvor bra hadde en Half-Life film vært? Helten skal ikke snakke i de spillene, det er regelen. Link skal ikke snakke i Zelda og Gordon skal ikke snakke i Half-Life, slik er det bare.

Og jeg ser ikke at et Zelda spill kan bli noe bra film, hva skal den baseres på slags spill? Eller skal det skrives helt ny story for filmen.

Nei Zelda skal være spill, end of story.

Lenke til kommentar

Hvor fikk dere tak i dette da?

Lenke til kommentar
Hvor fikk dere tak i dette da?

7791887[/snapback]

Som sagt, det var en spøk.

Opprinnelig kom det fra ett eller annet forum for lenge siden, og etter det har det spredd seg over hele internett. Du kan finne det mange mange steder, men ingen troverdige steder, fordi det var en soleklar spøk fra begynnelsen av.

Så slutt å spørre det samme spørsmålet om og om igjen, når du allerede har fått svaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...