Gå til innhold

Hva synes du om Zelda : Ocarina Of Time?


Stian-W-H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

:wallbash:

 

Jeg søkte og søkte og søkte og så kommer du med det eneste søkeordet jeg ikke tenkte på. Me stupid.

 

Takker, får se hva jeg gjør :)

 

Edit: Der var jeg vinner av Collectors Edition. Men kosta meg litt, hele 35 pund kom det på, får håpe det er verd det med tanke på at jeg allerede har Ocarina of Time så kjøpte jeg vel noe jeg strengt tatt ikke hadde bruk for.

 

Men men, gjort er gjort og betalt er betalt.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
får håpe det er verd det med tanke på at jeg allerede har Ocarina of Time så kjøpte jeg vel noe jeg strengt tatt ikke hadde bruk for.

 

Men men, gjort er gjort og betalt er betalt.

7769708[/snapback]

Å nei, du. Originalversjonen på Nintendo 64-konsollen er da noe for seg selv. ;) Selv om stikken på kontrolleren sikkert er nokså voldtatt ...

Lenke til kommentar

OoT blir jeg ikke å spille fra den disken, jeg har N64 rett ved siden av og den får jammen ta kjørt seg og, til tross for sine snart 10 år. Er ufattelig, jeg spiller mer på 2 konsoller som er eldre enn 10 år enn jeg gjør på en konsoll som er "ny" (PS2). Og begge er Nintendo maskiner. Strange.

Lenke til kommentar
OoT blir jeg ikke å spille fra den disken, jeg har N64 rett ved siden av og den får jammen ta kjørt seg og, til tross for sine snart 10 år. Er ufattelig, jeg spiller mer på 2 konsoller som er eldre enn 10 år enn jeg gjør på en konsoll som er "ny" (PS2). Og begge er Nintendo maskiner. Strange.

7774002[/snapback]

 

 

Egentlig ikke rart i det hele tatt. Det er per dags dato ingen ting som slår Nintendos retro-avdeling, hva spill gjelder.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg leser en slik tråd som dette så kommer folk med utsagn om at de ikke taklet å spille Zelda i 3d. Makan hvor latterlig konservativ man kan være. Jeg ler og jeg griner.

 

Zelda OOT var en av verdens beste og mest magiske spillopplevelser første gang jeg spilte det, men tredje gangen var det bare kjedelig. Prøvde å spille igjennom det en gang til, når versjonene av OOT og MJ kom til gamecube, men det ble for kjedelig. Har nok modnet fra Zelda en eller annen gang.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt, et vært Zelda spill har sin magi. Jeg fikk aldri samme følelse i A link to the past som jeg fikk i OoT, men da igjen fikk jeg og en følelse i A link to the past som jeg ikke fikk i OoT.

 

Det er det som kjennetegner et vært Zelda spill, og som gjør det så innmari bra. Vært spill er avsluttende, og neste spill i serien blir dermed nesten "unikt".

 

At folk setter seg ned og sier de ikke taklet Zelda da det gikk i 3D er vel deres tapre forsøk på i fremstille seg som "über Zelda fan". Jeg, og mange andre i verden, liker Zelda uansett om det er i 3D eller 2D top view. Koselig spill er det i alle fall.

Lenke til kommentar
At folk setter seg ned og sier de ikke taklet Zelda da det gikk i 3D er vel deres tapre forsøk på i fremstille seg som "über Zelda fan". Jeg, og mange andre i verden, liker Zelda uansett om det er i 3D eller 2D top view. Koselig spill er det i alle fall.

7775690[/snapback]

 

Dette er for dumt.

 

Jeg har aldri snakket negativt om de som liker zelda i 3D, så hvorfor i alle dager er du nødt til å snakke negativt om de som ikke liker det?

 

Slik dette framstår er det nok du som tappert prøver å fremstille deg som "über Zelda fan".

Lenke til kommentar

Tenk på Lucasarts. Nintendo hadde bare det svakeste SCUMM-spillet i serien. :tease:

 

Var alltid den fyren som hadde PC, så mine nostalgiske øyeblikk er mest relatert til den platformen. (Og Amiga!)

 

Mario og Duck Hunt er konge, men for min del er det ingenting som kommer i nærheten av de gamle adventurespillene.

 

Men nok off-topic nå, beklager! :D

Lenke til kommentar
Tenk på Lucasarts. Nintendo hadde bare det svakeste SCUMM-spillet i serien. :tease:

 

Var alltid den fyren som hadde PC, så mine nostalgiske øyeblikk er mest relatert til den platformen. (Og Amiga!)

 

Mario og Duck Hunt er konge, men for min del er det ingenting som kommer i nærheten av de gamle adventurespillene.

 

Men nok off-topic nå, beklager! :D

7779305[/snapback]

Var Commodore og Amiga fyr selv. Hadde det ufattelig gøy med Lucasartsspillene, fra Maniac Mansion og oppover. Men likevel så har jeg alltid vært totalt elendig i de. Greier ikke å løse noen gåter. Til og med nå som jeg har spillt mange av de igjen så sitter jeg meg stadig fast, og må "jukse" og titte på løsninger på internett.

 

Hvilket SCUMM spill var på Nintendokonsoll?

 

Uansett.... SCUMMspill med Wiimote hadde værte strålende.

 

Ehhmm.... og... det.... relaterer seg til Zelda.... ehhmmm.... fordi..... hvis.... ehh.... hvis man tar alle bokstavene i et SCUMM spill, så kan man stave Ocarian of Time, og det er en hyllest..... og i tillegg.... ehhh.... Man spiller på Kazoo i Zack McKracken, og en Kazoo er nesten en Ocarina, men bare ikke.

 

Så det var ikke off-topic i det hele tatt! :ermm:

Lenke til kommentar

Maniac Mansion kom orginalt ut på NES, men Nintendo var på den tiden veldig opptatt av "sømmelig" innhold i spillene for konsollen, så utgaven er langt tammere enn utgavene for andre platformer. Mye av humoren måtte sensureres og en del ting ble fjernet. Hvis du ønsker å vite mer om det, er dette interessant lesing.

 

Eneste "fæle" tingen som snek seg unna sensuren var episoden med hamsteren i mikrobølgeovnen. Nintendo gikk i harnisk når de oppdaget den :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...