Gå til innhold

Online spilling og Wii


xdim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MP kommer mer og mer til Wii, men det er i en tidlig fase så det er ikke så veldig stort eller utprøvd. Om du skal ha online funksjon er vel ikke Wii best på fronten.

7752539[/snapback]

 

Skjønner at f.eks xbox360 er bedre på det, MEN wii er jo online likevell og det kan da ikke være så vanskelig å lage multiplayer spill. DS'en har jo multiplayer på mange spill.

Lenke til kommentar

...og det kan da ikke være så vanskelig å lage multiplayer spill...

7752569[/snapback]

 

Selve spillet er nok ikke "så vanskelig å lage", men grunnsystemet hvor verdens mange Wii'er kobles sammen og gjør det i heletatt mulig for spill å ta ibruk online MP er nok en smule komplisert å hvertfall perfeksjonere. Men ey, bare det jeg trur. Men som Bear^ hinter til kan vi nok ikke vente oss noe i nærheten av så deilig som M$ har fått igang på X360.

 

Men la oss krysse fingrene.

Lenke til kommentar

Nintendo har sagt at de vil avsløre hvilke spill som kommer online i første kvartal i år. De første online-spillene kommer i løpet av andre kvartal.

 

Kilde: http://www.joystiq.com/2006/12/04/reggie-w...mes-in-q2-2007/

 

Til informasjon har Wii faktisk et spill online, det er Pokemon Battle Revolution. Men dette spillet er bare tilgjengelig i Japan. Dette bruker også et Friend Code system likt DS, så jeg tviler på at spillet bruker Nintendos onlinesystem for Wii. Vi får se.

Lenke til kommentar
Nintendo har sagt at de vil avsløre hvilke spill som kommer online i første kvartal i år. De første online-spillene kommer i løpet av andre kvartal.

 

Kilde: http://www.joystiq.com/2006/12/04/reggie-w...mes-in-q2-2007/

 

Til informasjon har Wii faktisk et spill online, det er Pokemon Battle Revolution. Men dette spillet er bare tilgjengelig i Japan. Dette bruker også et Friend Code system likt DS, så jeg tviler på at spillet bruker Nintendos onlinesystem for Wii. Vi får se.

7754135[/snapback]

Det var en eller annen utgiver som nettopp skrøt på seg at de skulle ha det første onlinespillet til Wii. Tror det var EA, Activision, eller Ubisoft. Var i alle fall en tittel som jeg ikke bryr meg noe særlig om, så greier ikke å huske hvilken det var. Men det jeg husker er at den skulle komme i Europa og USA i Mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...