Gå til innhold

Resident Evil til Wii


xdim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Resident Evil 4 var forrige generasjons desidert beste spill, og jeg gleder meg som en liten unge til RE4stil på Wii. Spillet var som skapt for Wii, og kan nesten ikke bli noe annet enn genialt.

7752455[/snapback]

 

Som skapt for Wii? Hvordan?

7752682[/snapback]

 

Måten du styrte hovedpersonen og måten du skyter og sånn. Det hadde passet utrolig bra med en wiimote.

Lenke til kommentar
Resident Evil 4 var forrige generasjons desidert beste spill, og jeg gleder meg som en liten unge til RE4stil på Wii. Spillet var som skapt for Wii, og kan nesten ikke bli noe annet enn genialt.

7752455[/snapback]

 

Som skapt for Wii? Hvordan?

7752682[/snapback]

 

Måten du styrte hovedpersonen og måten du skyter og sånn. Det hadde passet utrolig bra med en wiimote.

7752729[/snapback]

 

Heh, RE har passet utmerket til PS-kontrollen i hva, 5-6 år? Ro ned wii-fanboys :p

Lenke til kommentar
Resident Evil 4 var forrige generasjons desidert beste spill, og jeg gleder meg som en liten unge til RE4stil på Wii. Spillet var som skapt for Wii, og kan nesten ikke bli noe annet enn genialt.

7752455[/snapback]

 

Som skapt for Wii? Hvordan?

7752682[/snapback]

 

Måten du styrte hovedpersonen og måten du skyter og sånn. Det hadde passet utrolig bra med en wiimote.

7752729[/snapback]

 

Heh, RE har passet utmerket til PS-kontrollen i hva, 5-6 år? Ro ned wii-fanboys :p

7752746[/snapback]

 

Er ikke helt med jeg? Forsto du hva jeg skreiv?

Lenke til kommentar
Resident Evil 4 var forrige generasjons desidert beste spill, og jeg gleder meg som en liten unge til RE4stil på Wii. Spillet var som skapt for Wii, og kan nesten ikke bli noe annet enn genialt.

7752455[/snapback]

 

Som skapt for Wii? Hvordan?

7752682[/snapback]

 

Måten du styrte hovedpersonen og måten du skyter og sånn. Det hadde passet utrolig bra med en wiimote.

7752729[/snapback]

 

Heh, RE har passet utmerket til PS-kontrollen i hva, 5-6 år? Ro ned wii-fanboys :p

7752746[/snapback]

 

Er ikke helt med jeg? Forsto du hva jeg skreiv?

7752782[/snapback]

 

Ja, at du mener at RE er som skapt for Wii fordi måten man styrte hovedpersonen og måten man skyter og sånn hadde passet utrolig bra til en wiimote.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
Ja, at du mener at RE er som skapt for Wii fordi måten man styrte hovedpersonen og måten man skyter og sånn hadde passet utrolig bra til en wiimote.

7752805[/snapback]

RE4. Ikke de originale Resident Evil spillene. De er som skapt for hvilken som helst kontroll så lenge den har piltaster, skuldertaster, og ett par knapper til.

 

Resident Evil 4 kontrollen blir litt forskjellig siden man har kamera bak figuren, og sikter manuelt. Og på grunn av mekanikken rundt skyting(Løp, stop, sikt, skyt, løp) så vil dette fungere ekstremt naturlig med Wiikontrollen.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...