Åsen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 jeg vet ikke helt om det her er riktig sted å poste dette, men kom ikke på et bedre sted. Når jeg fikk min bærebare pc, begynte Windows MCE å installere seg selv og etter 45 minutter fikk jeg en hvit skjerm med grønn skirft der det sto PASS.. jeg er ganske ny med det her så mitt spm er, skal skjermen med PASS komme opp? Den gikk ikke bort så jeg måtte skru av maskina på den uriktige måten(holde power knappen nede i 4 sek). Jeg har hatt noen problemer med at den trådløse internetten hopper ut og at maskine henger seg opp, kan det være en sammenheng med den skjermen? Takk for svar, og hvis den er posta på feil sted kan moderator bare flytte den Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har du prøvd og oppdatere driverene til nettverkskortet? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 ja, jeg har alle de nyeste driverne installert. men kan du svare på spm mitt Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har ikke innstalert MCE men det kommer ikke noe sånnt opp under innstalasjon under XP Home. Så det kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 ok. noen som vet? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) jeg må ha svar på det her. så hvis noen kan hjelpe hadde det vært kjempe fint. Endret 21. januar 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå