Gå til innhold

Bill Gates snakker ut om Xbox 360, PS3 og Wii


Straffa

Anbefalte innlegg

Her kunne Billyboy framstått som en sann helt, og snarere ønsket motstanderene lykke til og applaudert dem for å bringe konkurranse på markedet. Istedet fyrer selveste guruen opp under bålet. Ikke merkelig vi har disse endeløse "flamewars" gående verden over, når de finner sted selv så høyt oppe i systemet...

 

Hei forresten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her kunne Billyboy framstått som en sann helt, og snarere ønsket motstanderene lykke til og applaudert dem for å bringe konkurranse på markedet. Istedet fyrer selveste guruen opp under bålet. Ikke merkelig vi har disse endeløse "flamewars" gående verden over, når de finner sted selv så høyt oppe i systemet...

 

Hei forresten!

7751592[/snapback]

 

Hear, hear!

 

Og velkommen til forumet. :)

Lenke til kommentar
Har i alle fall ikke lest noe skitkasting fra Nintendo sin side, dog det kan vel være fordi veldig få i selskapet kan engelsk (japanske avdelingen).

7751578[/snapback]

Jeah, Reggie gjør det mer med stil (f.eks E3-talen da de annonserte Wii husker jeg godt). Wii er ikke for meg, men jeg måten de fører PR på.

 

Så sinna du ble da :dontgetit: , jeg sa bare min mening, er det ikke meningen det på dette forumet?

7751582[/snapback]

Huh? Sinna? :!:

Lenke til kommentar
Ps3, Xbox 360 og Wii= :thumbdown:

En bra pc kjører spilllene like godt vis ikke bedre :)

7751548[/snapback]

Synd for deg at de fleste multiplattform-spillene suger på PC da. Pluss at PC koster svinmasse peng hvis du skal klare å rendere spill i 1080i/p som 360 og PS3 (vel, koster svinmasse i forhold til konsoller uansett...).

7751560[/snapback]

 

Ingen spill som rendres høyere enn 1280x1024 (720p)

Men latterlig og dra in PC inn i denne diskusjonen

Lenke til kommentar
Så sinna du ble da :dontgetit: , jeg sa bare min mening, er det ikke meningen det på dette forumet?

7751582[/snapback]

Du later til å ha misforstått litt. På dette forumet slåss vi på nebb og klør for den platformen vi mener er best, og diskuterer i det små spill når "motstanderene" er fraværende. ;)

7751590[/snapback]

Trur jeg må stikke da jeg :p Er ikke av den typen :innocent:

Lenke til kommentar
Her kunne Billyboy framstått som en sann helt, og snarere ønsket motstanderene lykke til og applaudert dem for å bringe konkurranse på markedet. Istedet fyrer selveste guruen opp under bålet. Ikke merkelig vi har disse endeløse "flamewars" gående verden over, når de finner sted selv så høyt oppe i systemet...

 

Hei forresten!

7751592[/snapback]

 

Hm, et førsteinnlegg til ny forumbruker som er velformulert og godt skrevet. Hvem tror du du er da, voksen :p

 

Unnskyld, og velkommen dog, godt sagt i alle fall.

Lenke til kommentar
Ingen spill som rendres høyere enn 1280x1024 (720p)

7751611[/snapback]

 

Jeg trodde Gran Turismo HD var 1080p, men mulig jeg tar feil. :hmm:

7751670[/snapback]

 

Det kan sikkert stemme det

Men spill vil generelt bli rendret i 720p og heldigvis for det

Det betyr mere eyecandy, og oppløsningen holder massevis med 2xAA/4xAA

Endret av Andrex76
Lenke til kommentar
Kanskje dette utsagnet til Bill Gates får motstanderen til å reagere

Det er ikke akkurat usanheter det han sier, så da er det bare å vente og se hva "fienden" vil svare til dette :)

7751652[/snapback]

 

Kjenner jeg Sony rett blir de å forfatte et 2 siders memo som kan oppsumeres med 2 ord. "MS Sucks".

 

Og slikt går det vel, frem og tilbake.

 

Dog jeg synes Bill skulle forholde seg stille når det kommer til Wii. Maskinen har spist godt av markedet, til tross for "dårlig" grafikk og mangel på onlinestøtte. Mannen undervurderer Wiien kraftig, noe som kan komme til å koste dem dyrt en dag.

Lenke til kommentar

SMALL BOX!!

 

 

Vet han noe om 360 jeg ikke vet om. For min 360 er ganske så stor. Wiien er en liten pusling ved siden av 360.

 

Å det han sier angående cross plattform så er jo det noe både Nintendo og Sony har med DS og PSP, som har hver sin connectivity med sine store parnere (wii ps3)

 

Å det er tydelig at vi har fått tilbake "Grill sony" fanatismen her på forumet igjen. jeey. Så lenge var det om spillene.

 

Uansett hvilken konsoll man velger så vil man ha gode tider med den. Uansett hva bill, gabe eller kaz har og si om saken. De er der for å tjene penger. vi er her for å bruke dem.

Lenke til kommentar
Dog jeg synes Bill skulle forholde seg stille når det kommer til Wii. Maskinen har spist godt av markedet, til tross for "dårlig" grafikk og mangel på onlinestøtte. Mannen undervurderer Wiien kraftig, noe som kan komme til å koste dem dyrt en dag.

7751686[/snapback]

 

Enig. Bare se hvordan DS gjør det. Selv om PSP har bedre grafikk så er det ingen tvil hvem som er håndkonsoll kongen.

Nå har jeg ikke WIi, men kjenner par som har. Onlinetjenesten suger kraftig og det er helt latterlig at du må ha en kode som begge må legge inn for å spille over online (samme måte som DS)

 

Wii er ikke grafikk, kun gameplay. Men det Gates prøver og si er hva som skjer i morgendagen. HD-TV er kommet for å bli, og man for ingenting ut av en Wii på en HD-TV

 

Når Gates snakker, så snakker han for MS. Det vil ikke ta seg bra ut om han bare skulle finne på ting for å lage faenskap :!:

Endret av Andrex76
Lenke til kommentar
Ps3, Xbox 360 og Wii= :thumbdown:

En bra pc kjører spilllene like godt vis ikke bedre :)

7751548[/snapback]

 

det der er bare teit å si.. Gidder ikke sitte som en påle foran en liten dataskjerm i flere timer.. Mye bedre å fyre opp på en stor skjerm og ha anlegget på mens man spiser snaks osv. Mye mer sosialt er det også.. Jeg spillte en del pc før, men jeg har helt gått over til konsolspilling. Xbox live i seg selv er god nok grunn til å spille konsoll..

Lenke til kommentar
SNIP

7751482[/snapback]

 

Enig. Det er altfor mye skittkasting på gang i dag. :nei:

 

Ellers, når det gjelder tråden, skal vi sette oss på gjerdet, sende rundt popcornet og vente på at Mgs skal entre tråden? :!:

7751504[/snapback]

 

 

???

 

Om du ikke har annet å bidra med foreslår jeg at du bare lar være! Slike kommentarer trenger vi ikke her!

Lenke til kommentar
In an IPTV environment, there is no reason to put anything down on a hard disk because you created a broadband infrastructure that has enough capacity to stream individual video streams to everybody on the network. We don’t need to change [Xbox 360]  at all to do the IPTV thing.”

 

vil det da si at vi ikke trenger å kjøpe den nye boxen hvis vi vil ha IPTV? :hmm:

Hvist det blir tilgjenngelig her i norge da selfølgelig :)

 

Edit: skal være enig med deg der Mgs!

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...