monzilla Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Her for leden satt jeg på den stasjonære dataen, og plutselig falt nettet ut. Jeg sitter med trådløst her på laptopen, på samme router (type D-link Dl524). Lyset på på datamasinen virker, så jeg går ut i fra at det er kontakt mellom dataen og routeren. På maskinen står det at den er tilkoblet, men ingenting sendes eller mottas. Trykker jeg på "repair" får jeg beskjed om at maskinen ikke kan fornye ipadressen.. What to do? Lenke til kommentar
LoooK Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 prøv ipconfig /renew i cmd.exe. Kanskje det hjelper Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Det går ikke, den bare står og henger. Andre forslag? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Har hørt at winsocketen kan være korrupt, noen som har noen gode tips her? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 http://www.nthelp.com/50/winsockfix.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå