Gå til innhold

Ny telefon - ca 2.5 k. Youngtalk.

edge

Anbefalte innlegg

Skal ha ny telefon, ettersom min K750i etterhvert har begynt å harke.

Kriteriene er:

Brukbart kamera, god skjerm(2"+), dugelig mp3, grei epostklient, gjerne 3g(ikke veeeldig viktig, men hadde vært tøft). Ellers bør det vel ikke bli en for stor telefon, klapp, candybar eller skyvetelefon går for det samme. Men ikke noen murstein :p

Har sett på slikt som SE K800i, Nokia 6288 og Nokia 7390(svart/brun).

Noen med cons/pros om disse modellene, eventuelt forslag til andre?

Cheers! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv K800i og er ikke kjempe fornøyd, men sånn passe. Den har alt du ber om. Veldig bra kamera funksjon, men skorter litt på batteri (som gjør at jeg ikke er kjempefornøyd) men unngår du å bruke blitzen (ja blitz, ikke led-lys) holder det endel lengre..

Ellers hadde jeg 6280 før som er en kriminelt bra tlf bortsett fra barnesykdommene, som vil da si at 6288 skal være god ;)

Ellers er Samsuns X830 en tlf jeg har gitt til samboeren min som er jævlig fet om man ikke trenger allverdens av stash, men vil ha en tlf som skiller seg ut.. (ikke epost såvidt jeg kan huske, men kan ta feil)

Sjekk www.gsmarene.com for mer info om tlfene

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om BenQ-Siemens EF81? Meget pen sak. Kan jo kjøpe den og spare(en stund) til kamera :hmm:

1500, så har jeg litt til overs og...

EDIT- Eller Nokia N73 til 2400 :dribble:

Tror jeg har naila det ned. Tar med ok kamera..

N73 eller K800i?

Endret av edge
Lenke til kommentar

Da er det vel et spørsmål om preferanser (merke osv.) og hva du kommer til å bruke telefonen til. Hvis du trenger en telefon med smart-operativsystem og litt avanserte funksjoner, og attpåtil liker Nokia er N73 valget. Liker du derimot enkel funksjonalitet, samt god batterilevetid og liker å bruke Sony Ericsson er K800i det naturlige valget.

Angående kameraene som sitter i de forskjellige telefonene holder jeg en liten knapp på k800i. Rett og slett fordi den er kjappere og har en mye bedre blitz. N73 er riktignok litt bedre på fargegjengivelse, men nå har man jo ikke tenkt til å komponere kunstbilder med mobilen, har man? :)

Lenke til kommentar

God batterilevetid på K800i, den var jammen god.

Må arrestere deg på en annen ting også. N73 har ingen blitz, men led lys...

K800i -> kameratelefon, men multimedia muligheter

N73-> På grensen til smart-tlf (allà TyTn) med sykt treg kamerafunksjon, men mulighet for en MASSE 3parts programmer...

Lenke til kommentar
N73 er fortsatt bedre på batt tid, min mening ;)

7762064[/snapback]

Mener du virkelig det? jeg har ikke sjans til å få like god batterilevetid på min N73 som vennina sin K800i. Selv med minimum lysstyrke og lite bruk holder N73 i maks 5 dagers, mens K800i greier seg ei uke. Med mer intensiv bruk varer N73 2 dager, mens K800i greier en dag lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...