Mattlakk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei, jeg har ikke verdens beste karakterer på skolen har 3.5 i snitt, og går formgivning (tegning form og farge) (får generell studiekompetanse) Jeg kan en del teknisk innen bilderedigering og videoredigering. og da snakker jeg ikke Movie Maker men mer avansert Også drømmen er å jobbe med tv, enten bak kamera, redigering, eller egentlig alt som har med sånt å gjøre! Har jeg noen muligheter? isåfall hvor ? Og jeg har ikke 100 000 vis av kroner heller på forhånd takk Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ikkeno håp? Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Finnes mange åpne studier i Norge, dvs du kommer inn så fremt du har studiekompetanse. Du må bare gå på samordnaopptak.no å sjekke om det er noen slike skoler der studiet er åpent. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Du kan jo ta en titt her. For å regne ut hvor mange poeng du har, samt hvilken kvote du tilhører, er det bare å klikke seg hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå