evilbanana Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Uten forvarsel fant USB2.0-portene mine ut at de skulle bli USB1.1-porter. Dette var også et problem da jeg først installerte XP Pro, men da ordnet det seg når jeg oppdaterte driverene. Jeg har prøvd: Se etter om det var noe som skurra i BIOS (Der var alt i orden) Driver Rollback Avinstallere drivere, og installere de på nytt noen tips? Lenke til kommentar
Privat Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Prøv å disable usb legacy support i bios, vet dette er problem på enkelte "bærbare" maskiner. Er jo ikke sikker det er årsaken i ditt tilfelle, men er jo vært forsøket. Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har prøvd, var samme resultatet om det sto i Disabled, Enabled eller Auto. Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 prøvde også å reinstallere SP2, uten lykke Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Ingen? Not solving itself! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Denne gjorde susen for meg da det samme skjedde her... http://www.usbman.com/WebDrivers/Ali%20USB...aliehci_152.zip Ps: jeg måtte restarte for at det skulle ta effekt. Endret 19. januar 2007 av Fez Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Virka ikke for meg! (kan det ha noe å si med at det er Intel-drivere jeg har (ikke har?) ? har lett etter intel-drivere på nettet, men bare funnet .inf-oppdateringer, som heller ikke har gjort noe utslag Lenke til kommentar
tfw Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 hadde samme problemet. jeg restatte biosen. funka ikke da heller. formaterte. lastet ned alle de nyeste driverne til pc'n da funka det. men det var det jeg gjorde Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Har tenkt på å formatere ja. men pcen fungerer egentlig smooth bortsett fra det der, og å legge 70 gb over på eksterndisken i denne farten, vel.... tar vel ei uke. haha Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har du en pc til i huset, så kan du jo koble eksterne til den og dele den sånn at du får lastet alt over til den via LAN.. Om ikke du har nok plass sånn at du slipper og bruke eksterne.. Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Har nok ikke det :/ (forøvrig får jeg ikke PCen i LAN heller, men det krever så mye support at jeg ikke gidder å fikse.) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 du har vel ikke tilfeldigvis msi hovedkort? hadde samme problemet sjøl etter Service Pack 2. Endte med at jeg kjøpte meg et pci-usb kort til hundre spenn i steden.. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Prøv å disable usb portene, start pcen på nytt, la alle ting som er koblet til bli innstalert, så oppdaterer du usb driverene fra enhetsbehandling, så restarter du.. Da skal du ha usb 2.0.. (funket hos meg) Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Prøv å disable usb portene, start pcen på nytt, la alle ting som er koblet til bli innstalert, så oppdaterer du usb driverene fra enhetsbehandling, så restarter du.. Da skal du ha usb 2.0.. (funket hos meg) 7762734[/snapback] har nok gjort det allerede. Har Intel-hovedkort tror jeg? (Family Express Chipset 910 ettelleranna) Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 æsj, vil ikke formatere! Lenke til kommentar
tfw Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 æsj, vil ikke formatere! 7770278[/snapback] hva er glat med det? lenge siden du har jort det? Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 æsj, vil ikke formatere! 7770278[/snapback] hva er glat med det? lenge siden du har jort det? 7790071[/snapback] Tar en evighet å ta backup pga. den lave hastigheten til USB-portene (og har ikke råd til DVD+R-plater akkurat nå), og har ikke windows-cd tilgjengelig. PSdata har tilbudt å ta maskinen inn til sjekk, men jeg vil prøve å formatere først, og om det ikke hjelper, får jeg vel gi inn. har vel prøvd alt annet nå, så. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 æsj, vil ikke formatere! 7770278[/snapback] hva er glat med det? lenge siden du har jort det? 7790071[/snapback] Tar en evighet å ta backup pga. den lave hastigheten til USB-portene (og har ikke råd til DVD+R-plater akkurat nå), og har ikke windows-cd tilgjengelig. PSdata har tilbudt å ta maskinen inn til sjekk, men jeg vil prøve å formatere først, og om det ikke hjelper, får jeg vel gi inn. har vel prøvd alt annet nå, så. 7791903[/snapback] haeaehhae. Mange gb er det snakk om du må ha ut? og hvor stor harddisk har du til sammen? Lenke til kommentar
evilbanana Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 må vel ha ut no sånt som 50 GB tenker jeg. Harddisken er 80 og VERKER av stappfullhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå