bluescreen Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Et medlem av Al Qaeda, som ble arrestert i Bombay i Oktober, hevder at de Bin Ladens Al Qaeda greide å få en mann på innsiden i Microsoft ved å utgi seg for å være programmerer, og at han skal ha plantet bakdører og andre ulumskheter koden til Windows XP... Yeah right! Kilder: http://www.newsbytes.com/news/01/173039.html http://www.theinquirer.net/18120113.htm [ Denne Melding var redigert av: bluescreen på 2001-12-19 16:56 ] Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 ja ja men så er nå bin laden fyren som liker å komme bakfra Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Dette er jo bare desperate forsøk på å skremme folk. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hvis jeg får vite, hva den personen har gjort og en bekreftelse om dette fra Microsoft si side, så tror jeg på det. Men jeg tror ikke på et useriøst nettblad som tror de er store. Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 Quote: On 2001-12-20 00:20, SintBrus skrev:Hvis jeg får vite, hva den personen har gjort og en bekreftelse om dette fra Microsoft si side, så tror jeg på det. Men jeg tror ikke på et useriøst nettblad som tror de er store. Eehh... Det er en undergren av Washington Post... Er ikke det stort nok? :wink: Lenke til kommentar
arnter Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Tviler ikke på at han den fyren har sagt det, for det vil jo ikke være første gangen at dette nettverket kommer med løyner. Microsoft har vel bedre sikkerhet enn som så, eller? Men så er jo disse fyrene så hjernevasket og utrolige at de kan jo godt ha klart å presset inn en mann hoss Microsoft også... Lenke til kommentar
Klienten Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Det bryr ikke meg det verste for hva skal Al-Qaeda med maskina mi?? De får bare komme. Isåfall hvis de har fått in ei bakdør så kommer det sikkert en patch til det sikkert. Ingen fare folkens, behold roen :smile: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 :smile: enda en grunn til å bruke 2000... en litt "tynn" grunn, men... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Kjekt med bakdør i XP, hos meg får de bare komme å hente ja, tror ikke Al Qaeda har noe bruk for 20 gig med rock og 45 med spill og programvare, enest hvis de står fast i Wolfenstein eller operation Flashpoint da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå