questra Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har Vista business og hos meg legger det seg automatisk snarvei til denne funksjonen på startmenyen, rett ved siden av Windows-flagget (gamle Start). Hvis den ikke ligger der kan du søke etter "switch between windows" i startmeny-søket (Start Search). Så kan du dra den ned på startmenyen som snarvei selv. Hvis den ikke finner noe når du søker etter "switch between windows", så har du nok ikke tilgang på denne funksjonen av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg fikk det til! Takk! Hadde grafikk score på 1,0 så jeg måtte bare oppdatere testen. Takk for all hjelp! Mvh Fat__Board Lenke til kommentar
h8trwd Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har også problemer med å få frem Aero funksjonalitetene. Når jeg åpner visningsinnstillingene og kommer til fargevalg, så har jeg kan jeg ikke velge Windows Aero, kan bare velge Windows Vista Basic og standard. Selv om jeg har Ultimate versjonen. Jeg har ikonet nede ved Start knappen, men den funker bare som alt+tab. Skjermkortet jeg har er på 128MB. Hva annet kan jeg gjøre for og fikse dette? Lenke til kommentar
destilert Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg får ikke refresha performancen i vista jeg, men jeg får kjørt me aero uten at pc'n løper løpsk :\ hm.. Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 h8trwd: Hva slags kort er det? destilert: "får ikke refresha performancen"? er ikke valget der? Skal jo være det om du ser på rett sted.. om det hjelper er jo en annen sak Lenke til kommentar
destilert Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 h8trwd: Hva slags kort er det? destilert: "får ikke refresha performancen"? er ikke valget der? Skal jo være det om du ser på rett sted.. om det hjelper er jo en annen sak 8004264[/snapback] jeg trykker på refresh, og den går gjennom men ingenting skjer. Kommer ikke opp at jeg har tatt den, står fortsatt at sist jeg tok den var 18.44 da jeg instalerte vista :\ Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hmm, kjiipern.. har du sjekka hendelseslogen for å se om det står noe lurt der rett etter testen... ? Lenke til kommentar
destilert Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hmm, kjiipern.. har du sjekka hendelseslogen for å se om det står noe lurt der rett etter testen... ? 8004503[/snapback] nei det har jeg ikke.. hvor finner jeg denne hendelsesloggen hen? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nei, Flip3D skal være tilgjengelig på alle versjoner av Vista. 7750977[/snapback] Vista Basic har ikke Aero funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå