Fat_Board Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei igjen! Jeg har nå fått satt innstillingene riktig på skjermen. Men jeg vil så gjerne ha denne Aero innstillingen her: http://blog.jensthebrain.de/upload/2006/02...ro%20Flip3d.PNG (Se bildet på linken) Hvordan kan jeg få den uten å reinnstalere Vista? På forhånd takk! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Husker jeg ikke helt feil så er Flip3d en del av Vista Ultimate Extras. Så hvis du har Vista Ultimate så skal det holde å gå inn på extras biten. -C- Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nei, Flip3D skal være tilgjengelig på alle versjoner av Vista. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Den kan forsvinne hvis man legger inn en skjermkort driver som ikke fungerer skikkelig, det skjedde med meg. Fant aldri noen løsning på det, formaterte bare så fungerte det. Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Aero funker automatisk etter at man har bekreftet at man har en lovlig versjon.... Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 flip 3d knappen var ved startknappen da jeg testet Vista Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Aero funker automatisk etter at man har bekreftet at man har en lovlig versjon.... 7751037[/snapback] Hjelper ingenting hvis skjermkortdriveren fucker opp den... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Må man ikke ha Shader Model 2.0-rendering av Aero for å få Flip3D? I så fall, har du slik funksjonalitet på skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har en nVIDIA GeForce Go 7200 128 mb og Vista Ultimate. Men jeg finner ikke den kanppen dere snaker om. Kan dere være mer spesifikk? Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
apocone Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 win+tab, så skal du få det opp Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Du mener vel ikke alt+tab? Nei det funker ikke kommer bare den samme vanlige greia som i xp. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) win+tab, så skal du få det opp 7751714[/snapback] Du mener vel ikke alt+tab? Nei det funker ikke kommer bare den samme vanlige greia som i xp. Mvh Fat_Board 7751762[/snapback] tror han mener windowstast+tab er det lovlige versoner av vista vi snakker om her? Endret 18. januar 2007 av biohazzard Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er vel egentlig uvesentlig? -C- Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 trådstarter, har du prøvd win tasten+tab? d er den tasten med windows-merke, og den med en pil den ene, og en den andre veien Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Det skjer ingenting mede windows tasten og tab. Har nettopp innstalert driver til skjermkortet etter at jeg innstalerte vista. Kan det være derfor jeg ikke har aero greia? Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det skjer ingenting mede windows tasten og tab. Har nettopp innstalert driver til skjermkortet etter at jeg innstalerte vista. Kan det være derfor jeg ikke har aero greia? Mvh Fat_Board 7752482[/snapback] Har du gått inn på personalisering og satt temaet eller stilen til Aero istedenfor basic? Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis maskinen hadde feil driver sist Vista "Sjekket" kan du gjøre dette: * Høyreklikk på Computer og velg properties * Klikk på linken "Windows Experience Index" * Klikk på "Update my score" Da vil Vista benchmarke og teste pc'n din på nytt med nye drivere, og om alt funker får du automagisk Aero igjen ;-) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Vista Home Basic har vel ikke Aero? Hvis det er det som er installert... Endret 18. januar 2007 av datating Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Datating: han sa jo han har "Vista Ultimate" Dessuten er det vel ikke så mange som bruker Vista Home enda siden det ikke er å få kjøpt.. Lenke til kommentar
Neverest Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Gå på "start"->"help and support" og skriv in aero. Første valget du får opp er en guide til instillingene som trengs for å få aero grensesnitt. Ellers er den knappen de snakker om på hurtigstart-linjen. Det er mulig du må aktivere den ved å høyreklikke på oppgavelinjen, for å få opp menyen der du øverst finner "toolbars", går inn på undermenyen og finner og huker av for "Quick Launch". (jeg har engelsk versjon) For meg så virker funskjonen med 3D-visning av vinduer ganske ubrukelig dog. Tror jeg vanligvis kjappere finner tilbake til vinduet jeg vil til ved å lese programmer på oppgavelinjen. Nå får man jo også opp en miniatyr-visning av vinduet ved å holde musa over de forskjellige programmene på oppgavelinjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå