Gega Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Heisan godtfolk.. Min pc er en Whitebox CL56 Jeg har prøvd en betaversjon av Windows vista men får ikke det trådløse nettverkskortet til å fungere...feilen vet jeg, jeg finner ikke Ezbutton programmet som fungerer sammen med Vista. Knappen er på venstre side av pc`n. når jeg kjører winxp så fungerer knappen helt fint men ikke med Vista... Er det noen som er veldig flink å lete som kan hjelpe meg.....jeg har lett en stund men klarer ikke å finne det, men det er sikkert mange der ute som er flinkere enn meg til å lete :!: Gega Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Heisan godtfolk.. Min pc er en Whitebox CL56 Jeg har prøvd en betaversjon av Windows vista men får ikke det trådløse nettverkskortet til å fungere...feilen vet jeg, jeg finner ikke Ezbutton programmet som fungerer sammen med Vista. Knappen er på venstre side av pc`n. når jeg kjører winxp så fungerer knappen helt fint men ikke med Vista... Er det noen som er veldig flink å lete som kan hjelpe meg.....jeg har lett en stund men klarer ikke å finne det, men det er sikkert mange der ute som er flinkere enn meg til å lete :!: Gega 7750684[/snapback] Så litt rundt, men fant ikke noe som kunne hjelpe. Du får håpe det er fikset i den ferdige versjonen. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Tviler sterkt på det er fikset i den endelige versjonen i og med at det er et program som må installeres og kjøres i bakgrunnen... Noen andre som kan ha en ide om hvor jeg kan laste det ned?... Kjedelig at alt annet fungerer helt fint men ikke det trådløse nettet....vista finner det trådløse kortet som er INTEL 2200BG men jeg får ikke aktivert den trådløse biten. Ganske teit i grunnen at man må kjøre et program for å få brukt den knappen!! Mvh Gega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå