Oystein90 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hey! Jeg lurer på hvordan man får laget et seatmap til et LAN, som f.eks denne her: SkodjeLan. Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&f= Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er da mye bedre at du gir ham en lenke, Goggen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er da mye bedre at du gir ham en lenke, Goggen? 7751314[/snapback] Hva om han ikke vet det? Og hva om folk bare kunne begynne å søke, eller i det minste poste i riktig forum? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det virker som om han vet at det finnes en slik tråd, siden han lenker til søkefunksjonen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det at noen linker til søkefunksjonen betyr ikke at den personen vet svaret Til trådstarter: Du bør prøve i PHP forumet. Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Må ta opp denne her igjen. Jeg søkte nå, men fikk ikke noe særlig svar. Du søkte etter: seatmap html Dessverre retunerte ditt søk ingen resultater. Prøv å utvid ditt søk. Husk at jokertegn '*' øker antall treff. Apple* vil returnere både 'apple' og 'apples'. Jeg trenger et HTML seatmap. Alt google ville gi meg var bare urelevant crap. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Skal du ha et seatmap hvor folk velger hvor de vil sitte osv, eller bare et seatmap som viser ledige/opptatte seter? Hvis det skal oppdateres automatisk, må du nok bruke PHP, ikke HTML. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg vet det finnes flere tråder. Det var et par for en liten stund siden. og hvis ikke du finner noe: http://forumsok.moo.no Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Trenger er seatmap som folk kan velge hvor de skal sitte men også vise ledige/opptatte plasser. Jeg har søkt gjennom hele forumet Alt jeg fant var php seatmaps. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du må nesten bruke PHP til det da. Siden PHP er dynamisk, mens HTML er statisk og ikke oppdaterer seg automatisk. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Trenger er seatmap som folk kan velge hvor de skal sitte men også vise ledige/opptatte plasser. Jeg har søkt gjennom hele forumet Alt jeg fant var php seatmaps. 7768669[/snapback] Som jeg sa, du får ikke seatmaps i HTML hvis du vil folk skal velge hvor de vil sitte, eller at det automatisk skal vise opptatte/ledige plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå