Gå til innhold

Siste ukes hardware salg fra Japan

Pariah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når en tenker seg litt om synes jeg ikke underkant av 19k konsoller er så geerent jeg. Med tanke på pris, antall spill som finnes, tross altto måneder etter launch. Bare det at den selger mer en det PS2 gjør nå er jo ikke dårlig. Sier ikke at det er bra tall. Men det er ikke dårlige tall hvis en tenker på hva slags grunner det er til å kjøpe PS3 nå.

PS; Hater når folk som i den X6 artikkelen prater på design som de ikke har peiling på. PS3 har et utrolig lekkert design med flotte kurver kjempe naise detaljer og selv om den er stor så er den velproposjonert. Selv tar jeg hatten av for designerne hos Sony som klarer å få en slik koloss til og se lekker ut.

(dette gjalt linken Avanore har på avataren sin)

Endret av Epleskrell
Lenke til kommentar
Når en tenker seg litt om synes jeg ikke underkant av 19k konsoller er så geerent jeg. Med tanke på pris, antall spill som finnes, tross altto måneder etter launch. Bare det at den selger mer en det PS2 gjør nå er jo ikke dårlig. Sier ikke at det er bra tall. Men det er ikke dårlige tall hvis en tenker på hva slags grunner det er til å kjøpe PS3 nå.

PS; Hater når folk som i den X6 artikkelen prater på design som de ikke har peiling på. PS3 har et utrolig lekkert design med flotte kurver kjempe naise detaljer og selv om den er stor så er den velproposjonert. Selv tar jeg hatten av for designerne hos Sony som klarer å få en slik koloss til og se lekker ut.

(dette gjalt linken Avanore har på avataren sin)

7904888[/snapback]

Det er din mening og du får lov til å ha den

Jeg synes den ligner på en (dyr) brødboks, men det er meg og min mening :)

Heldigvis kommer den i sort, så brødboksen blir ikke så brødboks-look-alike som den hvite/sølvfarget

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Hørte at de skulle komme med tallene på tirsdag i neste uke. Så vi får vente å se. Skal vi tippe? 300 000 - 350 000

7904893[/snapback]

Jeg skal printe ut denne tråden og spise den om det blir tallene til neste uke (PS3)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Du vet at USA tallene gjelder for en måned?

Om ps3 kun har solgt 30 000 - 45 000 så skal jeg printe ut 2 kopier av denne siden å spise den.

7904940[/snapback]

Da misforstod jeg, jeg snakket om Japan salget :)

7904944[/snapback]

Et løfte er et løfte. Så regner med du filmer og legger ut på youTube når du skal spise papper :) ah jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Du vet at USA tallene gjelder for en måned?

Om ps3 kun har solgt 30 000 - 45 000 så skal jeg printe ut 2 kopier av denne siden å spise den.

7904940[/snapback]

Da misforstod jeg, jeg snakket om Japan salget :)

7904944[/snapback]

Et løfte er et løfte. Så regner med du filmer og legger ut på youTube når du skal spise papper :) ah jeg gleder meg!

7904958[/snapback]

Kunne ikke vite han snakket om USA salget. Første post skriver han:

Hørte at de skulle komme med tallene på tirsdag i neste uke. Så vi får vente å se. Skal vi tippe? 300 000 - 350 000

Ingenting der som tilsier at dette gjelder USA salget. Denne tråden handler om Japan salget, og da er det helt naturlig jeg ville tippet han pratet om det

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...