Varmo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Legger til "Workout Theme" fra Rocky IV!Den er så grom å trene til. 7773619[/snapback] Det har du skammelig rett i:) Var ute og løp i kulda for noen timer siden og hadde som en av mange denne sangen på ørene Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Children of Bodom eller In Flames er tingen mener jeg. Rart ser det nok ut når jeg løper og trommer i luften samtidig, men la gå. Jeg må ha inspirerende musikk når jeg trener og takler derfor ikke rolige ballader eller techno-lignende greier. Metal er tingen for disse, samt mange andre anledninger. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ikke noe mer rart enn min snøfting og brøling Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hahaha, brøling? Snakker vi fortsatt løpetur nå? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hahaha, brøling? Snakker vi fortsatt løpetur nå? 7779165[/snapback] hehe, nei knebøy eller markløft ;p Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Seether funker veldig bra. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hahaha, brøling? Snakker vi fortsatt løpetur nå? 7779165[/snapback] Hvem er det som ikke brøler når de løper da? Dersom jeg går turer i fjellet hender det nok at jeg brøler, men det er fordi jeg synger med på sanger med growl-vokal i tilfelle. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Trance og trening passer ikke sammen Kanskje fordi jeg hater trance uansett men:P På Sats går det i "Sats Radio" uheldigvis. På sykkelen hører jeg på mye rock. Turbonegro, Silver, AC/DC, Metallica, RHCP osv... 7750941[/snapback] Og siden når ble det som spilles på Sats Radio trance? Vær så snill, vit om sjangre før du poster! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Og siden når ble det som spilles på Sats Radio trance? Vær så snill, vit om sjangre før du poster! 8214428[/snapback] Når sa han at Sats Radio spiller trance? Muligens litt dårlig formulering. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Trance og trening passer ikke sammen Kanskje fordi jeg hater trance uansett men:P På Sats går det i "Sats Radio" uheldigvis. På sykkelen hører jeg på mye rock. Turbonegro, Silver, AC/DC, Metallica, RHCP osv... 7750941[/snapback] Og siden når ble det som spilles på Sats Radio trance? Vær så snill, vit om sjangre før du poster! 8214428[/snapback] Har jeg sagt det kanskje? Vær så snill, les innlegget før du svarer... Men av musikken som spilles på Sats Radio underdriver jeg ved å si at 5 % av musikken er bra. Det er så mye dritt at jeg blir kvalm. Nei, få på noe skikkelig Rock er mitt råd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg tok det som å være det, for alle mener at sånn musikk som ofte spilles der er trance, selv om det ikke er det. Og det var forresten ikke bare meg som misforstod det du hadde skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå