Gjest medlem-105082 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Eye of the tiger! Den for meg skikkelig igang. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Merkelig hvor mange som liker Metal til trening, og hvor få treningssentre som spiller det 7752470[/snapback] Vi er så hardcore at vi trener samme faen hva de spiller =) Jeg hører faktisk på rolig rock, men det skal det bli slutt på. Får ta litt inspirasjon herfra. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg må ha tempo på musikken og klarer av en eller annen grunn å ikke trene til metal/rock, så jeg trener til Ministry of Sound og lignende dritt-musikk. Får meg i treningshumør Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg liker å ha TUNG metal på ørene, ligger på benken for å ta et set, og når feks. Shagrath setter i et BRØØØL da løfter jeg. Får liksom den ekstra piffen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tung metal kan jeg, om jeg vil, fokusere til aggresjon. Aggresjon kan jeg, om jeg vil, fokusere til å virkelig presse meg selv langt, så jeg tyner meg godt på settene. Problemet er dog at det ikke spilles tung metal på treningssenteret mitt, og at de heller ikke spiller høyt nok til at det skal være særlig utslagsgivende. Om jeg trener litt hjemme en sjelden gang, så går det i noen av de mer fengende låtene jeg finner av f.eks. Opeth. Denslags låter som virkelig får igang rockefoten og headbanger-følelsen funker veldig godt. Men dog, jeg klarer meg med annet, skal ikke være så kresen at jeg må ha akkurat det og det når jeg trener. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Maiden er ikke akkurat det hardeste man har men.Dimmu Borgir på fullt hadde skapt stemning det=) Pensjonistene på tredemøllene hadde blitt glade da=) 7752730[/snapback] Dimmu Borgir og Marilyn Manson ja, jeg digger å høre på det.... Men, noe sier meg at det ikke hadde vært den store hit'en på treningsstudioet... Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Jeg hører for ofte på Energy eller hva det heter. Er vaffal en kanal de spiller på spenst. Får jeg høre Beyonce med Irreplaceable en gang til spyr jeg:mad: Treningsmusikken for meg er Sonata Arctica , Europe, Rocky Themes (Eye of the tiger, There's no easy way out, Alone in the rings, etc.). Dette er det det går i når jeg driver styrke eller kondis på mølla. Spinner jeg må jeg ha noe med litt beat i men som fortsatt er rocka. Ble overrasket da jeg faktisk greide å gi alt til 666 - The D.E.V.I.L i går Endret 19. januar 2007 av Buxa Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Alt som passer til mellom 90-115 rpm på sykkel! Takten er viktig, for å få rett tråkk! Marius Artister: Millencolin Blink 182 Sum 41 Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hører på Rockymusikk før jeg trener. Når jeg hører eye of the tiger får jeg mer lyst til å trene Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hører på mye ny og eldre rock samt lettere metall og noen pop/trance låter når jeg trener. Det viktigste for meg er at det skal fenge og få meg til å ta ut maksimalt av det jeg klarer på kondisjon/styrkeøktene jeg gjennomfører. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Angående musikken på treningssenter. Husker jeg spurte om vi kunne sette på en Kiss liveplate på steroen i senteret. Tenkte at Kiss er jo så soft metal/hard rock du kan få. Damen visste jo ikke hva det var når hun satte den på, og jaggu tror du ikke hun klagde etter et par sanger på at det var for bråkete og kunne skremme bort de eldre. Ble skrudd av fort. Jeez. Ellers er disse sangene å anbefale på trening. De får opp motivasjonen her ihvertfall. Prodigy - Smack my bitch up Prodigy - Diesel Power Rocky Orchestra - Gonna Fly Now Survivor - Eye of the Tiger Cradle of Filth - From the Cradle to Enslave Soilwork - Rejection Role In Flames - Trigger Metallica - Whiskey in the Jar Mötley Crüe - Kickstart My Heart Manowar - Sons of Odin EDIT: Return - To the Top Return - Change the Attitude + Det meste av Children of Bodom Krem Endret 19. januar 2007 av Equilibrium Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Veldig enig i store deler av den lista der, Equilibrium Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Når jeg trener og kan velge musikken selv setter jeg på Reign in Blood-skiva til Slayer eller Burn My Eyes av Machine Head. Blir skikkelig gira, så fantastisk når Raining Blood kommer på slutten av cd'en Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Rocky musikk slår aldri feil på trening! Going The Distance, Gonna Fly Now, No Easy Way Out, Workout Theme er bra sanger som presser deg litt ekstra Ellers ser jeg at jeg har litt forskjellig inne på "trenings" playlisten min, f.eks er det et par Twisted Sister sanger, noen Skrewdriver sanger litt Billy Idol og Rage Against the Machine - Killing in the name of. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Den nye "Fredde le Grand - Put your hand up for detroit" funker fet, selv om jeg er litt lei av den siden den spilles konstant når jeg er på jobb. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 "Den nye"? Er det kommet en ny versjon av den? Digger den sangen, forresten. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 "Den nye"? Er det kommet en ny versjon av den? Digger den sangen, forresten. 7763232[/snapback] Nei har vel ikke det, men den er jo i og for seg ny. For meg hvertfall som har vært borte fra sivilisasjon i et halvt år Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Breaking Benjiman pleier jeg å høre en del på Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Legger til "Workout Theme" fra Rocky IV! Den er så grom å trene til. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg liker gjerne noe med lit "hard" gitar spilling. Lit mer som Mötley Crue- Girls Girls Girls og Kickstart my heart. Noen flere slike sanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå