Gummun Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ja som emnet sier: post din favoritt treningsmusikk her! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Høres mest på In Flames både til trening og avslapping.. hender at jeg hiver inn noen randomsanger også da en gang i blant putter jeg ergometersykkelen foran tv og ser The Voice mens jeg sykler.. men når jeg tenker meg om så trenger jeg noe nytt i playlista mi, så er spent på å se hva andre poster nå Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tool Metallica Rage Against The Machine Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 På Sats blir det for det meste spilt poptrance og lignende drit, og jeg gidder ikke bruke MP3-spiller, siden jeg har en treningspartner. Selv foretrekker jeg litt tung metal, det gir meg lyst til å trene. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Rammstein. Dimmu Borgir. Korn. Guano Apes. Clawfinger. Prodigy. Bloodhound Gang +++ (En god del Trance, spørs hvordan jeg trener, trener jeg eksplosiv styrke med mange reps trance, trener jeg tungt 1-4 reps så blir det gjerne rammstein ol.) Endret 18. januar 2007 av lock-aze Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Trance og trening passer ikke sammen Kanskje fordi jeg hater trance uansett men:P På Sats går det i "Sats Radio" uheldigvis. På sykkelen hører jeg på mye rock. Turbonegro, Silver, AC/DC, Metallica, RHCP osv... Lenke til kommentar
Husee Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Papa roach - Last resort ! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) breakin benjamin, trust company rammstein og hip hop, (ofte 50 cent) Endret 18. januar 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Foretrekker Slipknot, men får nøye med meg pop på studio Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg liker faktisk å høre på hip-hop når jeg trener, ikke ellers. Syns faktisk Gorillaz funker bra for meg også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det må være musikk jeg liker, og som ikke er rolige sanger/ballader. M.a.o forskjellige sorter metal, rap, trance eller denslags. Helst metal, da det gir litt ekstra kick. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Johnny Cash-- I WONT BACK DOWN! Lenke til kommentar
Husee Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det må være musikk jeg liker, og som ikke er rolige sanger/ballader. M.a.o forskjellige sorter metal, rap, trance eller denslags. Helst metal, da det gir litt ekstra kick. 7751721[/snapback] Metal gir et ekstra kick! helt enig! Lenke til kommentar
Jonasmr88 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Metal er uten tvil den beste treningsmusikken. Bare synd veldig få av de store treningssentrene spiller det ofte... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 sang som gir meg stort kick er breaking benjamin - blow me away Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Merkelig hvor mange som liker Metal til trening, og hvor få treningssentre som spiller det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 De fleste treningssentre er nok redde for å "skremme bort" medlemmer med å spille metal. Iron Maiden er jo skriking og satan for mannen i gata. Kanskje litt satt på spissen, men. Derfor velger de noe "trygt" som f.eks trance og pop, noe "alle" liker. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 En sang som eier de fleste som treningsmusikk: DMX - One more road to cross Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 De fleste treningssentre er nok redde for å "skremme bort" medlemmer med å spille metal. Iron Maiden er jo skriking og satan for mannen i gata. Kanskje litt satt på spissen, men.Derfor velger de noe "trygt" som f.eks trance og pop, noe "alle" liker. 7752555[/snapback] Maiden er ikke akkurat det hardeste man har men. Dimmu Borgir på fullt hadde skapt stemning det=) Pensjonistene på tredemøllene hadde blitt glade da=) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har heldigvis et gym som spiller litt mer hardcore musikk da. I tillegg kan jeg spille hva faen jeg føler for etter stengetid. Sats radio er forøvrig skapt for og jage vekk de mer motiverte gutta, ingenting fucker konsen min som Anastasia(?), Sophi Ellis Bextor eller modern talking. Forresten var jeg innom der i julepermen, å tror du de faen ikke spilte murder on the dancefloor enda! Men noen favoritter er: Nerd - Lapdance Rammstein - Ich will + Hele sehnsucht plata Korn - Lost Korn - Freak on a leash Technotronic - Pump up the jam (ja jeg vet det er stålharry!) Til cooldown er det Elton John som gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå