slaktar`n Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei! Har installert Linux på min bærbare datamaskin etter jeg ble lei av windows, men har et problem. Ofte fryser maskinen seg, altså hele bildet på skjermen fryser fast, systemmonitoren stopper opp og musepekeren går ikke å bevege.. Så å si med en gang jeg starter opp qBittorrent fryser den, av og til under opplasting og av og til rett etter oppstart. Har prøvd å installere flere drivere for graffikkortet fra synaptic men uten lykke. Kjører debian distro.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 funket alt fint i windows?? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei!Har installert Linux på min...klipp...Kjører debian distro.. Noen som kan hjelpe meg? En fordel å vite hvilken bærbar PC du har? Lenke til kommentar
slaktar`n Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 jeps alt finket fint i windows, låste seg aldri. det er en Elitegroup GREEN723E Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 DA er det nok software feil.. installer en annen distro og prøv.. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 hvis du bare har problemer når qBittorrent er i bildet så kan du jo prøve et annet torrent program som f.eks kTorrent eller Azureus? Lenke til kommentar
slaktar`n Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 nei, det er ikke bare når jeg åpner qbittorrent, men den låser seg garantert når jeg åpner qbittorrent. hvilken annen distro anbefaler dere da? er det noen som har god peiling på slikt? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Fedora Core, Ubuntu, openSuse.... Ubuntu er kanskje greit for deg siden det stammer fra debian... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) jeps alt finket fint i windows, låste seg aldri...det er en Elitegroup GREEN723E 7751660[/snapback] Fant ikke denne laptopen jeg?? Men mulig du mener ECS Green 732? Se på denne siden: http://www.linux-on-laptops.com/ecs.html Selv er jeg godt fornøyd med Ubuntu 6.10, men det er vel det samme, så lenge du ikke finner på å installere MikkeSoft. Endret 19. januar 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 vil tro det virker som en software error ja. holder meg med flyndrefjes og anbefaler ubuntu 6.10 på det varmeste bruker den selv både på desktop og laptop og er fornøyd til tusen Lenke til kommentar
slaktar`n Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Må vel bare si at jeg nå har løst problemet mitt..ser det ut som i alle fall.. Degraderte Edgy til Dapper... det var alt som skulle til for min datamaskin. Den har ikke låst seg en gang siden, og jag har kjørt akkurat samme programmer.... Kjempegreier!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå