tobydude Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kan man kjøpe ny tv-tuner (dekoder) til lyse net? Snakket med de på telefon og de påstår hardnakket på lyse at det er kun deres tunere som kan benyttes. De sa også at det vil komme ny tuner med ny programvare i løpet av dette året . Da vil tuneren bli raskere. Jeg synes bare det er merkelig at man ikke kan gå på nettet bestille en hvilken som helst tuner som er beregnet for digitalt bakkenett. (terristerial-nett) Jeg synes det er flaut at lyse leverer en tv-dekoder med sin tv-pakke , som er skikkelig treg å skifte kanaler med og å navigere i resten av menyen med. Jeg vil gjerne investere i en ny tuner selv, men hvilken? toby, vesterålen Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kan man kjøpe ny tv-tuner (dekoder) til lyse net? Snakket med de på telefon og de påstårhardnakket på lyse at det er kun deres tunere som kan benyttes. De sa også at det vil komme ny tuner med ny programvare i løpet av dette året . Da vil tuneren bli raskere. Jeg synes bare det er merkelig at man ikke kan gå på nettet bestille en hvilken som helst tuner som er beregnet for digitalt bakkenett. (terristerial-nett) Jeg synes det er flaut at lyse leverer en tv-dekoder med sin tv-pakke , som er skikkelig treg å skifte kanaler med og å navigere i resten av menyen med. Jeg vil gjerne investere i en ny tuner selv, men hvilken? toby, vesterålen 7750297[/snapback] Veldig enig, alt av utstyr som jeg har fra min lokale strømlevrandør/ala Lyse er gamel møkka teknologi. Henger meg på denne tråden. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis vi snakker om Lyses IPTV tilbud så fins det ikke andre dekodere. Hvis det er snakk om en bakkenettdekoder (som jeg tviler på) så fins det flere å velge i mellom. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå