Bear^ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Etter noen kritiske utsagn fra meg tenkte jeg å teste ut WoW, så jeg lasta ned, 10 dagers trial ble fort til 2 månders betal konto (1 gratis, 1 betal). Men jeg sliter, mildt sagt, for jeg springer rundt uten mål og mening. Per nå er jeg level 15 Tauren warrior, rastløs i Barrens uten noen form for mening hva jeg skal gjøre. Jeg trenger desperat noe ny armour, da jeg kun er i bestittelse av selvlaget copper armour, men er i pengenød og sporter bare 23 silver og noe smårusk. Så mine spørsmål er vel som følger: 1. Hva er foretrokket å gjøre nå for meg? 2. Hvordan anskaffe seg bedre armour? Pengene flyr liksom ut uten mål og mening. 3. Grinde eller queste etter XP? 4. Eventuelt annet hjelp takes imot med takk. Proffesions er mining og blacksmithing, henholdsvis litt over 90 mining og snart 80 smithing. Dog jeg er ganske stuck på bronze delen for uansett hvor jeg finner en tin gruve er der garantert en skokk med monster. Så om noen kunne låne noen velsignende ord, forslag og litt hjelp til en stakkars nybegynner i en brutal stor verden, hadde det vært meget snilt PS: Ikke bruk for vanskelige ord, jeg skjønner knapt bære av alt i WoW for tiden, så bruker du noen ord eller forkortelser som er standard WoW, hadde det vært å foretrokke en liten forklaring på hva det betyr... Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 1. Masse quests i Barrens! 2. Etter hvert så får du også armor rewards fra disse questene 3. Quest sier jeg, grinding er kjedelig, du får nok grinding ved endgame! 4. Ta tiden til hjelp, og ikke stress. Plukk opp alle quests du finner i XR, og start der! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Rundt lvl 17/18 og oppover er Wailing Caverns utafor Crossroads en muligheten. Finnes en del utstyr der. Når det gjelder å tjene penger kan jo mining være greit, du kan jo kanskje selge bars på auction house? Blacksmithing er det vel heller vanskelig å tjene noe på i starten, i min erfaring. Herbalism og Skinning er i tillegg til mining klart det letteste å tjene penger på, ved å selge på AH. Du sier at pengene flyr ut, hva bruker du de på? I Barrens vil både grinding og questing være muligheter du har. Skulle vel ha nok quester i Crossroads til å nå opp til Wailing Caverns lvl. Kjører du deretter gjennom den et par ganger får du kanskje noe loot, + en lvl eller to. Deretter kan du sette kursen ned til Camp Taurajo og fortsette der. Mange fine quester der nede fra rundt 19/20+ Du har også muligheten til å kjøre gjennom Ragefire Chasm i Orgrimmar, hvis du ikke allerede har vært der. Finnes litt grønn mail der inne også, som sikkert ville hjulpet litt. Uansett, det går ofte litt seigt i starten, og de 20 første lvlene (sånn ca.)er som regel ikke det helt store alltid. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Pengene flyr somregel ut til repair av armour etter Nte gang med gangbang fra en skokk med prowlers eller andre monster som liker meg ganske godt (oksesteik kanskje?). Og selv om jeg står i ro 1 plass klynger det seg en skokk på meg. Samt at enkelte ganger er jeg i det ekstremt late hjørnet og gidder ikke gå hele den lange veien til min livløse kropp, så jeg får litt overnaturlig hjelp med å komme meg i livet igjen, og da koster det vel litt å få utstyret satt i stand igjen. Takker for tipsene, må vel bare bite tennene sammen og se hva jeg får til, noen levler til så er jeg på 20 og da tar det vel litt mere av? Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Siden du har mining vil jeg anbefale deg å dra på copper-jakt. Enten i Barrens, eller dra tilbake til Mulgore (som slipper du å bli angrepet hele tiden). Spring rundt til du har en 50-60 copper orer, bør ikke ta mer enn en time eller to. Selg så copper-barene på aukjonshuset (Som du finner i Tunder Bluff eller Orgrimmar). På min server (Sylvanas) går 20 copper bars for rundt 4 gull for tiden. Wips, så har du tjent en 10-12 gull (= 1000-1200 sølv) på kort tid. Eller vil jeg absolutt anbefale quest. Synes selv det er det beste med hele spillet. Endret 18. januar 2007 av janan71 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Skinning er kjekt, det kan du drive med samtidig som du grinder. Når det gjelder armor burde du ta deg en tur til wailing caverens som ligger i the barrens, der dropper det armor som er bedre en det overprisa du finner på ah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå