Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 For 2 mnd siden hadde jeg en provosert abort.. Sykepleieren sa at rett etter denne aborten var det lettere å bli gravid.. Skal ikke ha mensen før om ca. 1 uke men, merker at jeg er kvalm etter maten, om morgen og om kvelden. Detter var de symptomene jeg hadde forrige gang.. Har allerede vært kvalm i en uke.. Noen som har blitt gravid kort tid etter provosert abort her? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis man ikke bruker prevansjon blir man gravid. Sjokkerende nok. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Symtomene fra graviditeten som henger i enda kanskje? Vet ikke hvor lang tid det tar før kroppen er rensket jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hva med å ta en test om ca en uke? Da vil du jo få et klart svar, og det er bedre enn å gå rundt og lure Vil du ha barn forresten? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Passer egentlig litt dårlig i livet mitt nå.. var jo en grunn til at valget ble abort forrige gang.. Får vente en uke tror jeg.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Men bruker dere ikke prevensjon? Lenke til kommentar
asoris Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Tenkte spørre om det samme. Sykepleieren advarte deg jo. Får håpe det viser seg at du ikke er gravid igjen. For det sliter vel på ens psyke vil jeg nå tro? Lenke til kommentar
Beatric Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det kan ha forekommet en glipp da. Dette har da ikke du tid til asoris,. Har du ikke du nok med forbredelsene til kveldens sammenkomst? Lenke til kommentar
asoris Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Haha.... Redd du ikke skal få nok mat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå