Spursen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hva er best å lage hjemmesider i, Publisher eller Frontpage?? Eller hva anbefaler dere "proffer" å lage webside i? På forhånd takk Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Svarte deg i en annen tråd, men vil også foreslå Microsoft Expression Web. Tror det er gratis? -C- Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg hadde iallefall holdt meg lagt unna FrontPage. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 FrontPage eksisterer ikke lenger. Det heter nå Expression Web, og har gjennomgått vesentlige oppdateringer. Gamle FrontPage genererte kode som var bortimot ubrukelig -C- Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Å lære seg html/css er helt klart å anbefale. Vis det ikke er mulig å lære seg dette ville jeg anbefalt Adobe/Macromedia Dreamweaver. Mulig Expression Web også er et greit alternativ men det programmet har jeg hørt lite om. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Mulig Expression Web også er et greit alternativ men det programmet har jeg hørt lite om. 7750242[/snapback] FrontPage eksisterer ikke lenger. Det heter nå Expression Web, og har gjennomgått vesentlige oppdateringer. 7749723[/snapback] Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er Expression Web å anbefale? Noen som har noen erfaringer med det? Sitter nå med Dreamweaver 8, og elsker det, men ble litt nysgjerrig på dette her Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Eg har brukt Expression webdesigner i eit par månadar no, og er ganske nøgd. Som med all anna Microsoft-programvare er det ikkje alt som er like intuitivt laga, men det meste går greitt. Liknar veldig på DreamWeaver, bortsett frå at denne versjonen er gratis! (dersom du kjører ekte windows) Prøv i veg! Microsoft Expression Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Synes Dreamweaver er veldig bra! og anbefaler dette, nå har jeg ikke prøvd web expression fra microsoft, men tror jeg kommer til og holde meg til macromedia en liten stund til Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Notepad2 is the way to go. Mer trenger man ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå