tommy_sn Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei! Vurderer å kjøpe meg en ny el.gitar, men vil ha en som er lettspilt og "rask" Har en fender us std strat nå for tiden, og den er god å spille på, men den blir litt treg om dere skjønner hva jeg mener.. Noen som har noen kjøpstips? Lenke til kommentar
winterbliss Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg ville helt klart anbefalt en LTD eller ESP modell. Spiller du country er fender fin å plukke litt på. Men skal du ha solo solo så vurder en gitar med smidig hals, lett grep, glatt fretboard og en fin dimensjon på halsen. LTD M-50 koster 2500,- og er den beste gitaren jeg har. lykke til! Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har du no bilde/link til en siden med den? Spiller mye Dire Straits/Knopfler og slikt.. Lenke til kommentar
winterbliss Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Da vil jeg satse på en Telecaster! Nydelig knofler gitar. Personlig foretrekker jeg den framfor stratocaster. Du kan søke på google vettu. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Hadde vært greit med no annet enn fender da..og en til å spille andre saker og ting på :-P Lenke til kommentar
winterbliss Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Telecaster er Fender... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hadde vært greit med no annet enn fender da.. 7749908[/snapback] Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Ikke sant..hehe. Ibanez går vel for å være rask og lettspillt, eller? Andre bedre, og muligens, billigere merker ute og går kanskje? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis du skal ha en såkalt "shredder"-gitar er det nok kjente of kjære merker som Ibanez, ESP/LTD, Washburn og Jackson du burde gå for. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 jeg ville ha valgt en god SG... Epiphone hvis du har noe stramt budskjett eller Gibson, hvis du virkelig skal slå på E-strengen Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 eg ville ha valgt en god SG... Epiphone hvis du har noe stramt budskjett eller Gibson, hvis du virkelig skal slå på E-strengen Etter mine erfaringer med SG så er det ikke den rette typen gitar hvis det er en lettspilt og "rask" gitar du er ute etter. De merker jeg ville anbefalt å snust litt nærmere på i dette sammenheng er bl.a LTD,ESP og Washburn. De billigste gitarene av disse merkene kan man finne relativt nede på prislistene og er som regel et bra kjøp. Ibanez kan også være en idè ettersom uttalige gutteroms-wankere (snakker ikke om onanering) har anskaffet seg en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå