JackBauer2 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Schneider-Kreuznach er den linsen Kodak bruker i de fleste av sine kameraer. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Om det Carl Zeiss, Schneider-Kreuznach eller Nikkor-linse gir jeg egentlig blaffen i. Mobilkamera er mobilkamera. Tror ikke det blir så mye bedre av den grunn, dersom vi snakker fiksfokus i hvert fall... Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er kanskje ikke så viktig? Jeg tenkte som så at ledende optikk- og linse-makere ikke ville sette sitt godkjent-stempel på noe som var under pari. Jeg forventer at kameraet på LG's Prada-mobil er betraktelig bedre enn andre 2MP-kameraer. Samme med N93 og andre med Carl Zeiss-teknologi. Skal bli spennende å se, det blir uansett ikke så lenge til. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Husker godt N90 som var først ut med "Carl Zeiss-teknologi"! Den måtte jo se seg slått av K750i Så jeg vil ikke si at det er noen garanti for at optikken er bedre akkurat! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nå skal det sies at Sonys kameraavdeling har i lang tid benyttet seg av Carl Zeiss-linser, og har nok plukket opp en del triks på veien. Vil tro Sony Ericsson fikk hjelp fra Sony lenge før CyberShot-navnet kom, faktisk... Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 En 2 minutters reklame-video for Prada. Litt kjedelig presenasjon.. http://video.google.com/videoplay?docid=12...5197&q=prada+lg Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 LG og Prada var like heldige med den reklamen som Nokia var med 72xx reklamen Elendig! Det skal være så flott og det skal være mote, men de glemmer at gjennomsnittspersonen ikke er like opptatt av mobiltelefoner som de er. Reklamen sier ingenting om mobiltelefonen. Den blir vist frem, snurret rundt en million ganger, og så er den ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg