hitokiri Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 LG og Prada høster fruktene av samarbeidet sitt. Hils på tasteløse KE850. Les mer Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg lurer på om denne slår iphone salgsmessig. Tvilsomt, men hvis den har radio og video-kamera er i hvert fall jeg nysjerrig! Langt bedre kamera, det er nå sikkert og visst. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Haha, nice! Når telefonen kommer til Norge er usikkert. Det betyr at den er bekreftet å komme til Norge? Forresten: "Test"? Endret 18. januar 2007 av Vegard_ Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Denne så faktisk veldig lekker ut! Selvsagt kommer den ikke til å selge så bra som Iphone, på grunn av merket blant annet. Men størrelsen så bedre ut en Ipone faktisk. Litt tregheter så det ut som, men det var en prototype syntest jeg og høre. Håper den kommer til Norge! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Denne var faktisk veldig lekker:) Lenke til kommentar
Panic Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Denne så MYE bedre ut enn Iphone ja! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kunne godt tenkt meg en sånn, bare prislappen hadde vært litt mer overkommelig. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Enda en test som ikke er en test :/ Men; ingen tvil om at den er griselekker! Menysystemet så ut til vær litt tregt i begynnelsen, men det var vel med en gang han hadde skrudd på telefonen, ble bedre etterhvert. Gleder meg til å få prøvd denne en gang Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Typisk LG å være så trege... iPhonen var jo überrask i menyene og i selve bruken. Tror ikke den slår iPhone, selvom denne er lekker og prydes av en Prada logo. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Den så ikke så dum ut, likte størrelsen og utssende, men tror jeg går for iPhone likevel. Har mer troen på den menymessig og ellers i bruk. En annen ting er at jeg synes det blir alt for harry med "Prada-mobil", den er riktignok ikke i nærheten av ultra-harry-mobilen til D&G, men likevel.. nei. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Her er noen bilder: Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Den var lekker! Har veldig lyst på den, men har ikke lyst til å bla opp 5 store lapper for den. Får se hva eBay kan tilby etter hvert Hvordan er det å skrive tekstmeldinger på denne? Det er bra gjort å trykke inn et helt tastatur på skjermen og kunne bruke det med fingrene, men det er sammtidig idiotisk å måtte bruke T9 på en så stor skjerm når alle andre mobiltelefoner med TS har ordentlig tastatur. Og er det TS på den, eller den samme som på iPhone, så den bare reagerer på strøm? Hvorfor står det LG på bildene ovenfor? Det skal stå Prada! Jeg syns Gucci hadde gjort seg bedre da, men det er smak og behag. Gucci mobil på vei? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Pen, den der. Den etterlater jo en lyst til å vite hvem som kom først av høna og egget. Hittil så tror jeg nok at jeg forsatt holder en knapp på iPhone, men det er mest på grunn av operativsystemet. Tenk å ha et rask og fungerende OS X ved sine fingerspisser? Blir spennende å se hva slags operativsystem som sitter i denne her, og hva det eventuelt kan tilby av muligheter. Endret 18. januar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) "The phone will reportedly be released in Italy, the UK, France and Germany (plus one more country) in late March or early April 2007" Endret 18. januar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Så lekker den så ut med svart tema! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 var faktisk litt sexy<3 Lenke til kommentar
eileen_fan Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ikke værst, til å være Lucky-Goldstar (lurer forresten på hvorfor de skiftet ut det navnet). Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jackbauer2, hvor har du bildene fra? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jackbauer2, hvor har du bildene fra? 7777199[/snapback] www + google Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Prada HAR radio og KAN ta opp video i 30fps!! Dette i motsetnig til Iphone, som hverken har radio eller mulighet for video-opptak.. Den har i tillegg Schneider-Kreuznach-linse Endret 23. januar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg