Stream Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hei, så at de har disse Primax-høyttalerne på Expert til 399,- http://www.primax.nl/prodinfo_sound_acoustics500s.htm Er dette ok høyttalere til denne prisen? Man kan koble på subwoofer til dem senere...det har jeg ikke sett før... Expert hadde også noen pyttesmå labtec høyttalere til 399, men de kosta 180 på komplett.no, så det var litt av en rip-off. Lurer på om kanskje primax-høyttalerne er like overpriset? Finner ingen webshop som har dem... Men uansett så må jeg ha høyttalerne før jul. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Synes det virker litt slum. 400 for det der. nei sier jeg. Du får feks SW320 til 500. mye bedre lyd skal jeg love deg. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Primax-høyttalerne blir rimelig dårlig etter tre års tid.. Jaffal de jeg har! Men de er bedre enn generelle 2-speaker-systems... Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Komplett selger jo Creative Høyttaler SoundWorks 320 Subwoofer + 2 Sat. til 375,- (kun i dag...) Ellers har dei Labtec Høyttaler Pulse-424 (LCS2424) 2 Satelitter og Subwoofer til 550,- Eg har desse, og er kjempe fornøgd med dei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå