Larsen91 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 ka skjedde med cpu'en min? korsn kan jeg fikse den? sku på et lan så æ gjor mæ klar og seinar stakk æ tel lan'e og festet og spilte, senere når jeg var på vei hjem med bil så løsna alt som holdt pc'n fast i bagasje rommet og pc'n føyk fram og tilbake, mistet et neonlys og CPU'en fikk en smell..^ jeg kom hjem og satte opp pc'n og når jeg starta så alt bra ut... så tenkte jeg at jeg skulle se om jeg kunne få overklokka cpu'en... glemte hva den het så jeg skulle sjekke... det stod at den var en "AMD xxx Satellite Sample" (og noe meire) skjønte ikke nokka som helst... jeg var SIKKER at jeg kjøpe en AMD Sempron og ikke nokka sånt :S cpu'en lever men ikke like bra som før:| så, noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kan hende den tok skade av sammenstøtet. ikke godt å si hva som har skjedd egentlig. Kan du ikke klokke i det hele tatt? er den stabil med prime ved stock hastighet? evt, sjekket etter synlige skader både på utsiden og på pinnene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå