Gå til innhold

Vips, der har vi nok en kjempe tittel til 360.


Pariah

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mine 10000 kills i Gears of War, så det blir nok ikke flere spill på meg før Halo3, hehe.

 

Neida, det så jo litt kult ut dette spillet, litt sånn tegneseriepreg over grafikken. Tror nok allikevel jeg venter på flere anmeldelser før jeg anskaffer dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Screenshots?

hva går det ut på a?

7749569[/snapback]

 

Tenk GTA med superhelt krefter i en mer futuristic setting. Folka bak GTA som har laget det.

7749616[/snapback]

For å spesifisere, det er ikke folka bak de siste GTA som har laget Crackdown. Men det er mannen bak de originale GTA (samt Lemmings) som står bak dette nye. De originale GTA er en god del forskjellig fra de siste rekrasjonen av GTA.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som klarer å holde igjen på all form for sikel ovenfor dette spillet utfra video? For min del så det ut som en modda (ikke grafisk) versjon av GTA.SA hvor du har satt gravityen kraftig ned, punch kraften kraftig opp, fiksa slagkraften på våpnene og endret litt på fysikken til bilene. Ikke noe mer. Har gjort dette i GTA.SA, hvor jeg har hoppa fra tak til tak med politiet etter meg. Har sef ikke kasta ting, men likevell.

 

Kanskje X360 spill får god karakter om de viser god grafikk? Vet ikke, men kan se slik ut til tider. Ikke det, jeg heller mot X360 mer og mer, men har fremdeles ikke fått en god grunn for å kjøpe den, en lang rekke med forskjellige shooter spill, med et avbrudd av enkelte andre sjangrer. Liksom ikke noe spesielt med spillene som lokker meg, og dette gjorde det ikke noe bedre egentlig heller.

7749895[/snapback]

 

Så gå og spill Wario Ware eller noe da, du klarer jo tydeligvis ikke like noe som ikke er på Nintendo maskiner.

 

Og hvis det er noe som gjør at dette spillet får bra omtale så er det IKKE grafikken akkurat.

Lenke til kommentar
Så gå og spill Wario Ware eller noe da, du klarer jo tydeligvis ikke like noe som ikke er på Nintendo maskiner.

 

Og hvis det er noe som gjør at dette spillet får bra omtale så er det IKKE grafikken akkurat.

7750108[/snapback]

 

Kan folk prøve å bli litt voksen kanskje? Er dritta lei at de av oss som liker Nintendo skal få slengt slikt piss i trynet vær gang vi ser kritisk på andre konsoller.

 

Jeg har faktisktalt andre konsoller enn Nintendo, bare så det er sagt, og må da få lov å sette kritiske øyner på spill til andre konsoller når jeg skal velge en konsoll, for på den måten vet jeg at jeg får en konsoll jeg blir fornøyd med.

 

Jeg ser ikke bare på det positive i en konsoll når jeg velger men og det negative.

Lenke til kommentar

360 har to killertitler. Å den ene er som du nevner Gears of War. den andre er også veldig veldig bra, og er selvsagt Oblivion. Det er et av de beste spillene ifjor. Selv om mange stenere var liker (som du sier) Så var det et veldig bra spill fordet.

 

7749729[/snapback]

 

Oblivion er ikke noen killer tittel da den finnes på flere plattformer. Dead Rising er derimot en killer tittel.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som klarer å holde igjen på all form for sikel ovenfor dette spillet utfra video? For min del så det ut som en modda (ikke grafisk) versjon av GTA.SA hvor du har satt gravityen kraftig ned, punch kraften kraftig opp, fiksa slagkraften på våpnene og endret litt på fysikken til bilene. Ikke noe mer. Har gjort dette i GTA.SA, hvor jeg har hoppa fra tak til tak med politiet etter meg. Har sef ikke kasta ting, men likevell.

 

Kanskje X360 spill får god karakter om de viser god grafikk? Vet ikke, men kan se slik ut til tider. Ikke det, jeg heller mot X360 mer og mer, men har fremdeles ikke fått en god grunn for å kjøpe den, en lang rekke med forskjellige shooter spill, med et avbrudd av enkelte andre sjangrer. Liksom ikke noe spesielt med spillene som lokker meg, og dette gjorde det ikke noe bedre egentlig heller.

7749895[/snapback]

Spillene selger nok mer fordi de har god grafikk, og det teller som et pluss at de har god grafikk også. Men se på zelda. Det fikk gode karakterer det også i grafikk, eller "design" som gametrailers kaller det. Det at du har modda GTA.SA sånn selv viser jo at du faktisk liker det da? :p

Lenke til kommentar

Digger den visuelle comic book'ish settingen!

Liker du superhelter, tegneserier & GTA3 er vel sjansen stor for at du kan like dette.

 

Men, det kan feile fullstendig også..

Det her er vel det eneste spillet jeg ikke klarer å si så mye om før jeg får prøvd det

Blir nok ett elsk eller hat spill, synd demoen ikke kom i dag

 

 

1168999086.jpg

 

Lenke til kommentar

360 har to killertitler. Å den ene er som du nevner Gears of War. den andre er også veldig veldig bra, og er selvsagt Oblivion. Det er et av de beste spillene ifjor. Selv om mange stenere var liker (som du sier) Så var det et veldig bra spill fordet.

 

7749729[/snapback]

 

Oblivion er ikke noen killer tittel da den finnes på flere plattformer. Dead Rising er derimot en killer tittel.

7750193[/snapback]

Dead Rising lider av et utrolig dårlig save system. Det går mange karakterer ned pga det. Å spille en halvtime eller hele spillet om igjen pga dårlig save system er ikke noe killer ap.

 

Å at oblivion også finnes på PC er jo forsåvidt sant. Så tar kanksje tilbake det. Men det er fremdeles et av de beste 360 spillene to date.

Lenke til kommentar
Spillene selger nok mer fordi de har god grafikk, og det teller som et pluss at de har god grafikk også. Men se på zelda. Det fikk gode karakterer det også i grafikk, eller "design" som gametrailers kaller det. Det at du har modda GTA.SA sånn selv viser jo at du faktisk liker det da? :p

7750241[/snapback]

 

Bare en teori, basert på en del omtalelser jeg har lest som roser grafikken i sky men utelater en del essentsielle punkter som f.eks gameplayet. Men dette er forbeholdt enkelte omtalere, som jeg ikke nevner navn på her, så det var vel et litt dårlig utsagn fra min side.

 

Jeg har ikke sagt at jeg ikke liker det, men poenget mitt var vel at det hadde vært gjort i en anne setting før. Nå liker ikke jeg helt den tegneserie aktige stilen spillet har, men skal ikke si noe før jeg eventuelt har testet det selv.

Lenke til kommentar
Screenshots?

hva går det ut på a?

7749569[/snapback]

 

Tenk GTA med superhelt krefter i en mer futuristic setting. Folka bak GTA som har laget det.

7749616[/snapback]

For å spesifisere, det er ikke folka bak de siste GTA som har laget Crackdown. Men det er mannen bak de originale GTA (samt Lemmings) som står bak dette nye. De originale GTA er en god del forskjellig fra de siste rekrasjonen av GTA.

7749965[/snapback]

Folk kan misforstå og tro at du mener GTA 1 & 2, det er altså 3'ern de sto bak, det revelusjonerende spillet ;)

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som klarer å holde igjen på all form for sikel ovenfor dette spillet utfra video? For min del så det ut som en modda (ikke grafisk) versjon av GTA.SA hvor du har satt gravityen kraftig ned, punch kraften kraftig opp, fiksa slagkraften på våpnene og endret litt på fysikken til bilene. Ikke noe mer. Har gjort dette i GTA.SA, hvor jeg har hoppa fra tak til tak med politiet etter meg. Har sef ikke kasta ting, men likevell.

 

Kanskje X360 spill får god karakter om de viser god grafikk? Vet ikke, men kan se slik ut til tider. Ikke det, jeg heller mot X360 mer og mer, men har fremdeles ikke fått en god grunn for å kjøpe den, en lang rekke med forskjellige shooter spill, med et avbrudd av enkelte andre sjangrer. Liksom ikke noe spesielt med spillene som lokker meg, og dette gjorde det ikke noe bedre egentlig heller.

7749895[/snapback]

 

Jeg synes det var gameplayen som så bra ut i dette spillet, ikke grafikken. Uansett så trenger du ikke lete etter grunner til å kjøpe Xbox 360, hvis du har bestemt deg for at du ikke vil ha den, så er det lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...