Gå til innhold

Vips, der har vi nok en kjempe tittel til 360.


Pariah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og det er killer tittel fordi 1 blad sier det? Ja da skulle vel NFS:Carbon og være en killertittel, fikk 7,6 hos gamespot men bare 4 her på gamer.no.

 

X360 har en killertittel til nå, som unisont har fått skryt og det er Gears of War. Lost Planet fra Capcom er heller ingen killer tittel, selv om den sporte gode karakterer enkelte plasser, er det ikke unisont.

7749345[/snapback]

 

Okeeeeeey...

Hva har NFS Carbon med noe som helst å gjøre ?

 

:dontgetit:

7749365[/snapback]

Han bruker en sammeligning for å fremme "pointet" sitt. Dette er da grunnleggende diskusjon! :!:

NFS Carbon fikk en bra karakter hos ett blad. Alle andre blad ga det dårlig karakter. Dette kan være tilfelle med Crackdown. Jeg tviler på det men... Synes forresten NFS carbon var et dårlig eksempel, kanskje... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er også litt skeptisk som Bear^ er. Tror nok jeg skal teste demoen først. De siste årene har jeg fått nok av sandkasse-spill. GTA 3 var liksom toppen av kransekaka, etter det måtte såklart alle gjøre det samme.

 

Men jeg skal gi demoen en sjanse, kanskje min boks kan få litt strøm som den har savnet den siste måneden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Han fikk Achievement Unlocked for å ta salto med kjærra si  :D

7753507[/snapback]

Med andre ord er spillet en sikker vinner :p

 

Nå har Xboxen forøvrig tre-fire spill jeg kunne tenkt meg, plager meg til ingen ende! Slutt å link til alt annet enn Wii-spill, ellers blir det en dyr vår på meg! :D

Lenke til kommentar
Folk kan misforstå og tro at du mener GTA 1 & 2, det er altså 3'ern de sto bak, det revelusjonerende spillet ;)

 

Nei. Faktisk sto han bak det orginale GTA (eller var ihvertfall med på). GTA 1 altså. Ingen de, kun David Jones. Han var forsåvidt også hjernen bak Lemmings.

7754066[/snapback]

Stemmer. Det er sikkert vanskelig å forstår at GTA 3 Ikke var det FØRSTE spillet :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Grafikken ser fin ut, gameplayet og plotet høres interessant ut. Har enda ikke skaffet meg x360, og nå venter jeg sikkert til de bytter til 65nm prosessorer og den kanskje får innebygget HD-DVD :roll: typisk meg... blir sikkert ikke så jeg kjøper i det hele tatt. Men om jeg hadde kjøpt meg 360 hadde nok dette spillet vært på ønskelista, sammen med Gears of War, Dead Rising og noen til.

Lenke til kommentar

Crackdown er vel ikke akkurat et veldig lovende spill.....

 

+ : Grafikken, fin med tanke på farten, drawing distance og at man beveger seg like mye oppover som bortover i spillet.

 

+ : Morsomt å utforske byens skyskrapere når du har fått alle upgrades, kaste biler og gå bananas med superkreftene.

 

- : Story: PRÆHÆ! Latterligste opplegget noen sinne.. dra til et sted som blinker på kartet, drep en mafiaboss, grattis! Dette virker veeeeldig svakt spør du meg. Det finnes sikkert mye annet å gjøre i retail versjonen, men det skal mye til for å gjøre dette til et kvalitets spill. Spillet mangler også tilsynelatende noe forhold til personen(e) man spiller. Se på GTA: Vice City som et premie eksempel på hvordan man faktisk kunne gjort dette et et sandbox spill.

 

- : For meg virker det som et spill som egner seg for folk som ikke spiller så mye, som liker å spille en time eller to, og bare hoppe rundt på hustak, plaffe ned fiender og kjøre ned sivile med de forskjellige bilene i spillet. Virker ikke som et spill som man kan sette seg litt inn i, noe jeg vil kunne når jeg skal spille noe. At det ikke ser ut til å bli noen VS multiplayer er jo heller ikke akkurat lovende. Men du får Halo 3 beta innvitasjon, så kanskje det er verdt noen kroner likevel.

 

Mulig fullversjonen er knallbra, men intrykket jeg har etter demoen er ganske så dårlig etter jeg har prøvd superkreftene og hoppet fra hustak til hustak en times tid.

 

Edit:

Killer apps. på xbox360 er helt klart Gears of War og Oblivion. Det er ikke til å komme utenom. Dette er de to spillene som har utmerket seg gang på gang, og salgstall viser dette. Killer apps. er spill som selger konsollen, og disse to spillene har klart den oppgaven bra. Gears har den BESTE grafikken noen sinne, og Oblivion er en mastodont av et rollespill, hvor du i motsetning til mange andre RPG spill kan spille karakteren din som du vil, og du trenger ikke å følge noen main story hvis du heller vil gjøre andre ting.

 

Min egen mening er at Oblivion er ene og alene på RPG tronen, men jeg synes Rainbow Six: Vegas, er mye bedre enn Gears of War. Gears har BEST grafikk og en kul story mode, der stopper mine lovord for spillet. Multiplayer delen har altfor få muligheter med tanke på at dette er et FPS spill. RB6: Vegas er absolutt ikke feilfritt men har en mye bedre multiplayer del(igjen, i mine øyne). Men salgstall og reviews tilsier at Gears er xbox360 sin beste killer app. og det kan ikke mine egne meninger rokke ved.

Endret av Hoa_Hottentott
Lenke til kommentar
Crackdown er vel ikke akkurat et veldig lovende spill.....

 

+ : Grafikken, fin med tanke på farten, drawing distance og at man beveger seg like mye oppover som bortover i spillet.

 

+ : Morsomt å utforske byens skyskrapere når du har fått alle upgrades, kaste biler og gå bananas med superkreftene.

 

- : Story: PRÆHÆ! Latterligste opplegget noen sinne.. dra til et sted som blinker på kartet, drep en mafiaboss, grattis! Dette virker veeeeldig svakt spør du meg. Det finnes sikkert mye annet å gjøre i retail versjonen, men det skal mye til for å gjøre dette til et kvalitets spill. Spillet mangler også tilsynelatende noe forhold til personen(e) man spiller. Se på GTA: Vice City som et premie eksempel på hvordan man faktisk kunne gjort dette et et sandbox spill.

 

- : For meg virker det som et spill som egner seg for folk som ikke spiller så mye, som liker å spille en time eller to, og bare hoppe rundt på hustak, plaffe ned fiender og kjøre ned sivile med de forskjellige bilene i spillet. Virker ikke som et spill som man kan sette seg litt inn i, noe jeg vil kunne når jeg skal spille noe. At det ikke ser ut til å bli noen VS multiplayer er jo heller ikke akkurat lovende. Men du får Halo 3 beta innvitasjon, så kanskje det er verdt noen kroner likevel.

Der oppsummerte du alt det spillet SKAL være ;)

Er ingen Killer-App, men er ett bra spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...