Gå til innhold

Vips, der har vi nok en kjempe tittel til 360.


Pariah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk.

 

Spillet er nok bra, men jeg venter på noen andre anmeldelses før jeg vil kalle det en killertittel. Stoler ikke blindt på offisielle spillblader (ettersom de kanskje er litt biased mot den konsollen de skriver om, og i verste fall får beskjed om/penger for å gi spill god karakter)

 

Fins det noen andre anmeldelser?

Lenke til kommentar

Og det er killer tittel fordi 1 blad sier det? Ja da skulle vel NFS:Carbon og være en killertittel, fikk 7,6 hos gamespot men bare 4 her på gamer.no.

 

X360 har en killertittel til nå, som unisont har fått skryt og det er Gears of War. Lost Planet fra Capcom er heller ingen killer tittel, selv om den sporte gode karakterer enkelte plasser, er det ikke unisont.

Lenke til kommentar
Og det er killer tittel fordi 1 blad sier det? Ja da skulle vel NFS:Carbon og være en killertittel, fikk 7,6 hos gamespot men bare 4 her på gamer.no.

 

X360 har en killertittel til nå, som unisont har fått skryt og det er Gears of War. Lost Planet fra Capcom er heller ingen killer tittel, selv om den sporte gode karakterer enkelte plasser, er det ikke unisont.

7749345[/snapback]

 

Okeeeeeey...

Hva har NFS Carbon med noe som helst å gjøre ?

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Og det er killer tittel fordi 1 blad sier det? Ja da skulle vel NFS:Carbon og være en killertittel, fikk 7,6 hos gamespot men bare 4 her på gamer.no.

 

X360 har en killertittel til nå, som unisont har fått skryt og det er Gears of War. Lost Planet fra Capcom er heller ingen killer tittel, selv om den sporte gode karakterer enkelte plasser, er det ikke unisont.

7749345[/snapback]

360 har to killertitler. Å den ene er som du nevner Gears of War. den andre er også veldig veldig bra, og er selvsagt Oblivion. Det er et av de beste spillene ifjor. Selv om mange stenere var liker (som du sier) Så var det et veldig bra spill fordet.

 

Angående Crackdown (riot act) Så venter jeg til det nermer seg lansering av spillet og mer anmeldelser kommer inn. Som Gamespot og IGN. Å viss det får 9 der så er det jo bra.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som klarer å holde igjen på all form for sikel ovenfor dette spillet utfra video? For min del så det ut som en modda (ikke grafisk) versjon av GTA.SA hvor du har satt gravityen kraftig ned, punch kraften kraftig opp, fiksa slagkraften på våpnene og endret litt på fysikken til bilene. Ikke noe mer. Har gjort dette i GTA.SA, hvor jeg har hoppa fra tak til tak med politiet etter meg. Har sef ikke kasta ting, men likevell.

 

Kanskje X360 spill får god karakter om de viser god grafikk? Vet ikke, men kan se slik ut til tider. Ikke det, jeg heller mot X360 mer og mer, men har fremdeles ikke fått en god grunn for å kjøpe den, en lang rekke med forskjellige shooter spill, med et avbrudd av enkelte andre sjangrer. Liksom ikke noe spesielt med spillene som lokker meg, og dette gjorde det ikke noe bedre egentlig heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...