PJ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei Jeg har akkurat kjøpt ny laptop. En toshiba Satelite a100-178, med Intel PRO/Wireless 3945ABG nettverkskort. Har Win XP MCE2005 med alle de siste oppdateringer/drivere. Alt fungerte bra til å begynne med, men så etter noen dager fikk jeg plutselig ikke kontakt med det trådløse nettet. Hver gang jeg slår på PC'en tar det 10-20 minutter får jeg kontakt. Tror ikke det er basen, da jeg har prøvd 2 andre laptopper uten problemer. Det samme skjer om jeg har usikret eller sikret nettverk. Har jeg fått kontakt og setter pc'en i hibernation, fungerer det med en gang jeg slår den på. Men altså ikke ved restart. Noen forslag? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vet ikke helt om dette har noen invirkning hos deg, men hvilken kanal kjører du på? Jeg har opplevd rare ting som har forsvunnet ved bytte av kanal. Lenke til kommentar
PJ Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Vet ikke helt om dette har noen invirkning hos deg, men hvilken kanal kjører du på? Jeg har opplevd rare ting som har forsvunnet ved bytte av kanal. 7749232[/snapback] Har prøvd det, men det skjer det samme. Lenke til kommentar
jogrim Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Mulig løsning: PSP (Power Save Polling) Causes Connection Issues With Some Access Points. Mer info her:Intel supportside for 3945abg Endret 31. mars 2007 av jogrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå