OdinTheGod Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei. Jeg har kjøpt meg dette settet: Logitech® diNovo™ Media Desktop™ Laser Jeg er relativt fornøyd med det. men savner lyset i knappene.. Noe jeg hadde på det forrige.. Men.. Skal man ha trådløst... Uansett.. Jeg hadde disse problemene først: Hjelpetråd i battlefield.no forum Jeg ikke får binda opp museknapp 4 og 5. Jeg bruker de knappene når jeg browser frem og tilbake i dokumenter eller på web browseren.. Jeg bruker også de knappene i spill. Til WOW bruker jeg museknapp 4 til "autorunn" Til DoD Bruker jeg knappen til å sikte med. Til Battlefield brukes knappene til å bytte rof (Main wep). Noen som har en idé om hvordan jeg kan ordne det? :-) Jeg ble tipset om å av installere "Setpoint" drivere. Noe jeg gjorde.. Menneh.. Nå virker ikke blåtann funksjonene... Er det en vei jeg kan gå om problemene med "museknapp 4". Og alikevell ha Setpoint installert? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Der var det ingen med svar på problemene mine? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Mener å huske at du under installeringen av setpoint får spørsmål om du vil legge inn Logitechs drivere for blåtann. Svar NEI på det og bruk Windows sin egen. Det funker flott her Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ja det stemmer på en prikk :-D Tusen takk ;-) Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva menes med blåtann funksjonene? Jeg har dette settet. Med varierende hell, er litt ustabilt syns jeg. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hadde masse krøll da brukte Logitechs blåtanndrivere. Som sagt over, installer Setpoint men IKKE Logitechs blåtanndrivere. Da funker det helt flott! Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Hadde masse krøll da brukte Logitechs blåtanndrivere. Som sagt over, installer Setpoint men IKKE Logitechs blåtanndrivere. Da funker det helt flott! 7776017[/snapback] Ja det gjorde det.. Helt til jeg tok en restart etter virus programmet mitt hadde oppdatert seg. Nå ser det ut som om logi drivere er i bruk. Hvordan kan jeg se forskjellen på win drivere og logi drivere? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Gruet meg litt til det spørsmålet! Jeg fikset problemet mitt i forbindelse med en ny Windows installering, men prøv via Enhetsbehandling og slett alle driverene til tastatur og mus før du starter opp igjen. Vet ikke om dette hjelper eller om det er mulig å se forskjell, men verdt et forsøk?! Edit: Kanskje også avinstallere Setpoint før restart og ta den jobben på nytt? Endret 22. januar 2007 av trn100 Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 WIDCOMM.. Det er den blåtann driveren til WIN? Ikke sant? Jeg av installerte den ved en feil.. Hvor kan jeg finne den på nytt? Leter på nett.. Men finner ikke filen. Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Goooode nyheter for oss som har dette settet... WINDOWS VISTA DRIVERE HAR KOMMET. Jeg har akkurat lasta ned Setpoint 3.3b Men det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hadde dette tastatursettet i nesten ett aar uten aa faa brukt det etter SP1 til XP kom ut. Driveren funka ikke for USB dongeln. Logitech support hjalp like mye som en spiker i hypofysen. Saa handla jeg en USB bluetooth sak fra Clas Ohlson som kom med Toshiba drivere. Da funka tastaturet, musa, mobilen og alt jeg hadde av Bluetooth greier med en gang. Logitech driverene er bare jall. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Goooode nyheter for oss som har dette settet...WINDOWS VISTA DRIVERE HAR KOMMET. Jeg har akkurat lasta ned Setpoint 3.3b Men det er bedre enn ingenting. 7839654[/snapback] Øh.. Vil de driverenne hjelpe meg som har XP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå