OscarMike1 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nå er jeg langt i fra lei av å studere på blindern, men jeg har forsøkt å få fram den litt grå hverdagen der oppe. Ser at jeg skulle ha fått vekk gjenskinnet i vinduene, noe mer som bør endres? (fryktelig amatør). Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Av en eller annen grunn ga den gangveien og bygget bak meg assosiasjoner til Auschwitz og det gir jo igrunn en trist stemning i seg selv. Jeg er vel litt for amatør jeg også, men enig med deg om at det kanskje ble litt mye gjenskinn. Synes sort/hvitt også gir en mye bedre effekt enn det farger ville gjort i dette tilfellet. Ellers har ikke jeg noe særlig å utsette hvertfall Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Forminsk det. Blir litt for stort når man må scrolle seg rundt for å kunne se bildet. Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hoho, det er fysikkbygningen. Auschwitz... den var god :!: Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 For å fjerne gjennskinn/skinn fra vinduer kan man bruke et Polariserings filter,da vil man kunne se hva som er på innsiden av vinduene. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Et bilde med store kontraster, som attpåtil er i sort/hvitt. Sånt har jeg sansen for. Dog litt synd med gjenskinnet i vinduene, som sagt. Endret 19. januar 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nais stemning og fine kontraster. Litt lite liv kanskje, men det er vel meningen? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Ja. Har et lignende med flere mennesker gående mot bygget bak, men likte ikke det så godt. Jeg var vel også den eneste i Oslo som på det tidspunktet håpet på litt lett regn - for å komplementere stemningen jeg forsøkte å formidle. Skal prøve med polarisering, se om det hjelper. Takk for kommentarer og råd folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå