Brian Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 det er fordi super-pi ikke utnytter begge kjernene. Opty'n din er en tokjernet prosessor, dermed vil programmet bare dra nytten av den ene kjernen. Men alt er som det skal fordi, det er bare programmet som ikke støtter begge kjernene samtidig. Husk å last ned dual core optimizer også da. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 "AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor" står det jo i overskriften til den siden som ble linket til : http://www.amd.com/gb-uk/Processors/Techni...1_13118,00.html funker den på opteron? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vil tro det. Men jeg antar uansett at installeren er smart nok til å si "Sorry, detta virker ikke her" hvis det ikke funker på Opterons. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Ja det har du vel rett i. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) "AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor" står det jo i overskriften til den siden som ble linket til : http://www.amd.com/gb-uk/Processors/Techni...1_13118,00.html funker den på opteron? 7750079[/snapback] i teorien bør denne funke på opteronen din også siden også dette er en X2 fra amd. Opteron bare et annet navn for din type prosessor, fordi den gjennomgår strengere kontroller, og skal da kunne klokkes lengre. Men dette stemmer da ikke hele tiden. Endret 18. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har installert den nå, og det ser ut som om den funker Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 hvis dere fortsatt snakker om fjerning av kjølepasta så fjerner jeg min med q-tips og papir tørk, alt tørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå