Evju Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Samsung LE26R32 Denne TV'en koster 4999,- på Expert. Det er jo en overkommelig pris, selv for en student som meg. Dessverre er jeg helt grønn hva gjelder alt som har med tekniske duppeditter, så jeg aner jo virkelig ikke hva jeg skal se etter. Derfør benytter jeg anledningen til å spørre: - Hvorfor er den så mye billigere enn f.eks. SAMSUNG LE26R75BX til 9999,-? - Er det mulig (enkelt?) å koble den til receiver og laptop (s-video og lyd)? - Gir den bra bilde dersom jeg ønsker å spille av film fra PC? - Er det god valuta for pengene? - Hva er negativt med denne TVen? Ellers er jeg fullstendig forelsket i designet da Håper noen har anledning til å svare, kanskje jeg tar meg turen ut og kjøper den allerede i dag. Evju Endret 18. januar 2007 av Evju Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Specsa ser bra ut i mine øyne, men hvis du skal koble til laptop kan det være greit å ha vga-inngang på tv'en, med mindre du har dvi ut fra laptopen. S-video funker dårlig.. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Specsa ser bra ut i mine øyne, men hvis du skal koble til laptop kan det være greit å ha vga-inngang på tv'en, med mindre du har dvi ut fra laptopen. S-video funker dårlig.. 7748805[/snapback] DVI har jeg visst Men er det DVI-inn på Tv'en da? Endret 18. januar 2007 av Evju Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nei, ser ikke sånn ut (tror ikke det er så vanlig på tv'er), men du kan bruke en dvi=>hdmi kabel. De er dyre som F, though Lenke til kommentar
groov Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er VGA inn på den TVen (står som D-Sub i .pdfen), og en DVI -> VGA overgang skal ikke koste stort. Får jo også kabel som har DVI i en ende og VGA i den andre. Forøvrig skal du kunne få 32" utgaven til under 9000,-. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er VGA inn på den TVen (står som D-Sub i .pdfen) 7749258[/snapback] Visste ikke at det var det samme.... My bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå