Joachim_F Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Fra og med i dag kan du prøvespille WTCC-simulatoren RACE gratis gjennom Steam-nettverket. Les mer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Dette skal jeg værtfall utnytte meg av, så jeg får testet det. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har spillet allerede, spiller ganske mye. Er også med i et racing team. Anbefaler alle å prøve dette spillet! Lenke til kommentar
koronag Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er ganske bra ja, men Simbin skjøt seg selv i foten da de bestemte seg for å kryptere alle filene. Null modding = kortere liv enn det kunne hatt. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ser jo ganske rått ut, men hvordan er dette i forhold til GTR 2? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Gratis er nøkkelordet her, skal helt klart få testa dette, nå er jeg ingen stor fan av bilspill på pc men så lenge det er gratis; why not Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Ser jo ganske rått ut, men hvordan er dette i forhold til GTR 2? 7760682[/snapback] GTR 2 er mer realistisk kjørefølese, samt kanskje litt grafikk messig også. Hvis en tror at en kan ta like runde tider i RACE som på GTR 2 så får du en overaskelse. Er ikke superklasse biler dette, så de gjør ikke like kjappe tider, topp hastighet på bilene jeg får til er kanskje en 250km/t. Så det går fortsatt fremover. Hvis du ønsker å sammenligne tidene dine så se her: http://www.team-evo.co.uk/_downloads/RaceLogs/web_Race_Index.html Mye god statistikk der! Jeg er [EVO]Scotty Endret 20. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg